Anzeige
Mehr »
Login
Samstag, 23.11.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 677 internationalen Medien
Microsofts, Googles und Amazons nukleares Wettrennen macht diese Uranaktie zu einem Muss!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
353 Leser
Artikel bewerten:
(0)

How Many Facebook Likes Can You Buy For $3.8 Million?

Finanznachrichten News

NEW YORK, Feb. 3, 2013 /PRNewswire/ --RFI Studios announced today it will launch LikeBlitz.com, a web app designed to measure and display in real-time the number of new Facebook Likes advertising brands receive during the broadcast of Super Bowl XLVII on Sunday, February 3rd. LikeBlitz.com will track brands that advertise during the game as soon as the game begins and results will be displayed on a dynamic leader board that will continually refresh throughout the game.

"We were just curious about the social pay-off of a $3.8 million television commercial," said Scott Schneider, Chief Digital Officer. "We think a Facebook Like has a 'gateway effect' on a person's social engagement with a brand, so we made something simple that you could look at in real-time during the game."

The LikeBlitz tracker is optimized for all screens so football fans, ad junkies, and marketing industry followers will be able to easily keep tabs on the 'best' and 'worst' performing advertising brands throughout the game no matter where they are watching.

About RFI Studios
RFI Studios is an award-winning, full-service digital communications agency headquartered in New York City. We offer clients a unique competitive advantage - an independent, acclaimed and strategic digital shop that leverages the power of a storied global PR institution.

Start to finish we create and enhance your company's digital presence, from your .com to your social platforms, your mobile programs to your digital video and emerging technologies strategy. Like and follow RFI Studios on Facebook and on Twitter at @RFISTUDIOS.

About Ruder Finn, Inc.
Ruder Finn, Inc. is one of the world's largest independent public relations agencies with dual headquarters in the U.S. and China. Founded in 1948, Ruder Finn serves the global and local communication needs of over 250 corporations, governments and non-profit organizations.

The agency is organized around four strategic pillars that reflect its core areas of expertise: Health & Wellness, Corporate & Public Trust, Technology & Innovation, and Consumer Connections. Key offerings include corporate reputation and media counsel, executive thought leadership, financial communications, employee engagement and internal communications, and crisis and issues management. RFI Studios, the agency's full-service digital practice, leads the industry in designing and developing internal collaboration platforms, building conversations and communities around brands, and staying top-of-mind in the world of mobile applications. For more information, visit www.ruderfinn.com.

Contact
John McInerney, 646-255-8950, mcinerneyj@ruderfinn.com

SOURCE RFI Studios

© 2013 PR Newswire
5 heiße Wetten für den Jahresendspurt!
Nach dem unerwartet schnellen Ende der US-Wahlen mit dem Sieg des republikanischen Kandidaten Donald Trump fackelten die Aktien- und Krypto- Märkte ein wahres Kursfeuerwerk ab und bliesen zur Jahresendrallye.

Im aktuellen kostenlosen Report beleuchten wir 5 aussichtsreiche Unternehmen, die das Fundament besitzen, in den nächsten Monaten den breiten Markt zu schlagen.

Seien Sie dabei!

Fordern Sie jetzt unseren brandneuen neuen Spezialreport an und erfahren Sie, welche Aktien aufgrund ihrer Bewertung sowie charttechnischen Situation das Potenzial zu einer Outperformance besitzen.

Handeln Sie jetzt und sichern Sie sich Ihren kostenfreien Report!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.