Anzeige
Mehr »
Login
Donnerstag, 21.11.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 677 internationalen Medien
Von Solarenergie zu digitalen Assets: Die Strategie hinter der 75-Prozent-Rallye
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
212 Leser
Artikel bewerten:
(0)

PCL Construction Supports United Way Agencies Across the United States

Finanznachrichten News

DENVER, Feb. 28, 2013 /PRNewswire/ - The PCL family of companies have raised more than $7.1 million for United Way agencies in communities across North America. The 2012 fundraising total is the largest amount raised by employees and the company.

"As we conclude another successful year of United Way campaigns across the country, I am moved by the commitment, leadership, and generosity of our employees," said Peter Beaupré, President and Chief Operating Officer of PCL Construction Enterprises, Inc. "Our partnership with United Way provides a positive impact on our communities, and we feel proud about the places we call home."

Throughout the US and Canada, 29 regions participated in fundraising campaigns for the United Way. The Denver region team made their largest contribution ever to Mile High United Way by donating $1,670,918 to this year's campaign. In addition to a record-setting contribution, 92 percent of employees donated-an all-time high.

In Florida, United Way Suncoast nominated PCL's Tampa office for the Tampa Bay Business Journal's Most Philanthropic Company award. For the past four years, 100% of Tampa employees have contributed to the annual United Way campaign, and total office donations doubled between 2007 and 2010.

"PCL is a generous supporter," said Diana Baker, President and CEO of United Way Suncoast in Tampa, Florida. "PCL employees really know how to LIVE UNITED, and we are grateful they care so much about the community."

PCL began partnering with the United Way in 1969 and the annual campaigns help raise money for local United Way agencies. Employees organize the campaigns that provide various opportunities to contribute by donating money, time, and by participating in special events. PCL achieved a company-wide total employee participation rate of 78% among the districts that ran United Way campaigns in 2012.

Please click on the following link to view some highlights from the fundraising campaign http://youtu.be/n15UFuFgbgY.

About the PCL family of companies

PCL is a group of independent construction companies that carries out work across Canada, the United States, the Caribbean, and in Australia. These diverse operations in the civil infrastructure, heavy industrial, and buildings markets are supported by a strategic presence in 31 major centers. Together, these companies have an annual construction volume of more than $6 billion, making PCL the largest contracting organization in North America. Watch us build at PCL.com.

SOURCE PCL family of companies

© 2013 PR Newswire
5 heiße Wetten für den Jahresendspurt!
Nach dem unerwartet schnellen Ende der US-Wahlen mit dem Sieg des republikanischen Kandidaten Donald Trump fackelten die Aktien- und Krypto- Märkte ein wahres Kursfeuerwerk ab und bliesen zur Jahresendrallye.

Im aktuellen kostenlosen Report beleuchten wir 5 aussichtsreiche Unternehmen, die das Fundament besitzen, in den nächsten Monaten den breiten Markt zu schlagen.

Seien Sie dabei!

Fordern Sie jetzt unseren brandneuen neuen Spezialreport an und erfahren Sie, welche Aktien aufgrund ihrer Bewertung sowie charttechnischen Situation das Potenzial zu einer Outperformance besitzen.

Handeln Sie jetzt und sichern Sie sich Ihren kostenfreien Report!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.