Anzeige
Mehr »
Login
Samstag, 23.11.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 677 internationalen Medien
Microsofts, Googles und Amazons nukleares Wettrennen macht diese Uranaktie zu einem Muss!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
181 Leser
Artikel bewerten:
(0)

SBA and W20 Group Present Webinar on Creating Social Media Content for Small Businesses

Finanznachrichten News

WASHINGTON, May16, 2013 /PRNewswire-USNewswire/ -- The U.S. Small Business Administration and the W20 Group, a cluster of digital communications companies, will present Creating Content and Engaging for Facebook, LinkedIn and Twitter, the third topic in the five-topic social media webinar series. The webinar will help small business owners create content to broaden their reach and market their products using some of the most popular social media tools.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110909/DC65875LOGO)

A survey conducted by CompTIA in 2012 found that that benefits of using social networking tools include:

  • Better communication with clients (61%);
  • Brand positioning (49%);
  • Real-time customer satisfaction (48%); and
  • Potential lead generation (43%).

It is beneficial for small businesses to create content on social media tools such as Facebook, LinkedIn and Twitter to establish a presence online, to drive the conversation about their companies and products and to build credibility and trust with clients and potential customers.

The Creating Content and Engaging for Facebook, LinkedIn and Twitter social media webinar for small businesses will be held May 23 at 1 p.m. EDT. To register for the webinar, visit: https://attendee.gotowebinar.com/register/8248962092793044480. The webinar will cover:

  • Understanding the social media landscape;
  • Learning about the major social networks like Facebook, LinkedIn and Twitter;
  • Focusing on best practices in building your following and engaging your customers;
  • Involving your influencers in the mix; and
  • Creating and curating content to fuel your channels.

Topics for future webinars in the social media webinar series include:

  • Identifying and Connecting with your Influencers (June 5 at 1p.m.); and
  • Getting Started with Mobile and Location-based Marketing (June 26 at 1p.m.).

WHAT:

"Creating Content and Engaging for Facebook, LinkedIn and Twitter"

WHEN:

Thursday, May 23, 2013 - 1 p.m. to 2 p.m. EDT

HOW:

Space is limited. Register at: https://attendee.gotowebinar.com/register/8248962092793044480

*Editor's Note: A captioned version of this webinar will be available in two weeks at: www.sba.gov/social-media.

Advisory Date: May 16, 2013

Contact: Tiffani S. Clements (202) 401-0035

Advisory Number: MA13-09

Internet Address: http://www.sba.gov/news

Follow us on Twitter, Facebook & Blogs

SOURCE U.S. Small Business Administration

© 2013 PR Newswire
5 heiße Wetten für den Jahresendspurt!
Nach dem unerwartet schnellen Ende der US-Wahlen mit dem Sieg des republikanischen Kandidaten Donald Trump fackelten die Aktien- und Krypto- Märkte ein wahres Kursfeuerwerk ab und bliesen zur Jahresendrallye.

Im aktuellen kostenlosen Report beleuchten wir 5 aussichtsreiche Unternehmen, die das Fundament besitzen, in den nächsten Monaten den breiten Markt zu schlagen.

Seien Sie dabei!

Fordern Sie jetzt unseren brandneuen neuen Spezialreport an und erfahren Sie, welche Aktien aufgrund ihrer Bewertung sowie charttechnischen Situation das Potenzial zu einer Outperformance besitzen.

Handeln Sie jetzt und sichern Sie sich Ihren kostenfreien Report!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.