Anzeige
Mehr »
Login
Donnerstag, 21.11.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 677 internationalen Medien
Von Solarenergie zu digitalen Assets: Die Strategie hinter der 75-Prozent-Rallye
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
223 Leser
Artikel bewerten:
(0)

Suzanne Powers Appointed Global Chief Strategy Officer for McCann Erickson

Finanznachrichten News

NEW YORK, June 11, 2013 /PRNewswire/ --McCann Erickson today announced the appointment of Suzanne Powers as EVP, Chief Strategy Officer.Powers joins McCann Erickson from Crispin Porter + Bogusky, where she served as Global Strategy Officer. She succeeds Daryl Lee, who was promoted to Global CEO of UM, McCann Worldgroup's global media agency partner.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110315/NY65602LOGO)

"We are pleased to have Suzanne join us," said Harris Diamond, Chairman & CEO, McCann Worldgroup."Suzanne has the energy, passion and skills to lead our incredibly talented group of strategic executives. She brings us a unique perspective on how to build global insights and ideas across our brands, geographies and culture."

Suzanne joins McCann from Crispin Porter + Bogusky, where she served as Global Strategy Officer and was charged with leading the global development of the agency, working across all CP+B offices and brands. Prior to CP+B, she was the global strategy director of TBWA, where she led brands including Mars, Nivea, and GSK.

"McCann is a great brand, and I am excited to be part of writing the next chapter. Truth Well Told is not only a 'mantra,' it's an organizing principle for how to approach solving brand challenges in a modern world, across the agency culture and the global brands. The strategic group is incredibly strong, and I'm looking forward to working with them," said Powers.

McCann Erickson has long been recognized as a leading advertising agency, both as the world's largest collaborative agency network and as a strategically creative brand-builder within each of the more than 120 countries in which it handles a wide range of local and international brands.

McCann Worldgroup,part of Interpublic Group (NYSE: IPG),is a leading global marketing company with 23,000 employees in more than 120 countries comprising McCann Erickson (advertising), MRM (digital marketing/relationship management), Momentum (event marketing/promotion), McCann Health (professional/dtc communications), CRAFT (global adaptation and production), UM (media management), Weber Shandwick (public relations), and FutureBrand (consulting/design).

SOURCE McCann Worldgroup; McCann Erickson

© 2013 PR Newswire
5 heiße Wetten für den Jahresendspurt!
Nach dem unerwartet schnellen Ende der US-Wahlen mit dem Sieg des republikanischen Kandidaten Donald Trump fackelten die Aktien- und Krypto- Märkte ein wahres Kursfeuerwerk ab und bliesen zur Jahresendrallye.

Im aktuellen kostenlosen Report beleuchten wir 5 aussichtsreiche Unternehmen, die das Fundament besitzen, in den nächsten Monaten den breiten Markt zu schlagen.

Seien Sie dabei!

Fordern Sie jetzt unseren brandneuen neuen Spezialreport an und erfahren Sie, welche Aktien aufgrund ihrer Bewertung sowie charttechnischen Situation das Potenzial zu einer Outperformance besitzen.

Handeln Sie jetzt und sichern Sie sich Ihren kostenfreien Report!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.