Anzeige
Mehr »
Login
Samstag, 23.11.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 677 internationalen Medien
Microsofts, Googles und Amazons nukleares Wettrennen macht diese Uranaktie zu einem Muss!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
186 Leser
Artikel bewerten:
(0)

The Economist Group Announces Re-Launch Of The Award Winning GE Look Ahead Programme With A Newly Designed Microsite

Finanznachrichten News

NEW YORK, March 14, 2014 /PRNewswire-USNewswire/ --The Economist Group announced the re-launch of the group's award winning GE Look ahead programme. The Group developed Look ahead in 2013 to sift out the noise around innovation and surface insights that are high-quality and high-value for global business decision makers. The multi-platform, adaptive designed microsite gives a new face to the partnership between GE and The Economist Group.

"The award winning GE Look ahead programme enjoyed extraordinary success in 2013 across paid, earned and owned media," said Nick Blunden, SVP and director digital and content strategy of The Economist Group. "And, we are absolutely delighted, with the continuation of the programme in 2014, to have the opportunity to reimagine the GE Look ahead microsite (http://gelookahead.economist.com) to make it even more engaging, mobile friendly and social."

"With our partners at The Economist, we believe we have created a category-defining program in the content and native space," said Jason Hill, GE's director of global media strategy." GE works to ensure our marketing efforts are as innovative as our products, and we are proud of the Look ahead program as an example of digital innovation and brand and publisher coming together. We are excited to see the program grow and evolve in its second year."

Updated campaign features include:

  • Multi-platform, adaptive designed microsite for desktops, tablets and smartphones
  • Global content including new content features
  • Regional content focused on Canada, South America, Europe, Asia, Middle East, North Africa Turkey, and Australia
  • Translated content available in Arabic, German, Portuguese and Mandarin
  • Regional Newsletter Campaign offering targeted content for North America, Brazil, Europe, Asia, Middle East, North Africa, Turkey and Australia
  • Opt-in newsletter allowing users to sign up on the microsite
  • Native video available on Economist.com and The Economist app
  • Breakfast Briefings in Sub-Saharan Africa, South America, Indonesia and Korea

The updated microsite can be viewed at http://gelookahead.economist.com. You can also follow the programme using GELookahead.

About The Economist Group (economistgroup.com)
The Economist Group is the leading source of analysis on international business and world affairs. We deliver our information through a range of formats, from newspapers and magazines to conferences and electronic services. What ties us together is the objectivity of our opinion, the originality of our insight and our advocacy of economic and political freedom around the world.

SOURCE The Economist Group

© 2014 PR Newswire
5 heiße Wetten für den Jahresendspurt!
Nach dem unerwartet schnellen Ende der US-Wahlen mit dem Sieg des republikanischen Kandidaten Donald Trump fackelten die Aktien- und Krypto- Märkte ein wahres Kursfeuerwerk ab und bliesen zur Jahresendrallye.

Im aktuellen kostenlosen Report beleuchten wir 5 aussichtsreiche Unternehmen, die das Fundament besitzen, in den nächsten Monaten den breiten Markt zu schlagen.

Seien Sie dabei!

Fordern Sie jetzt unseren brandneuen neuen Spezialreport an und erfahren Sie, welche Aktien aufgrund ihrer Bewertung sowie charttechnischen Situation das Potenzial zu einer Outperformance besitzen.

Handeln Sie jetzt und sichern Sie sich Ihren kostenfreien Report!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.