Anzeige
Mehr »
Login
Donnerstag, 21.11.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 677 internationalen Medien
Von Solarenergie zu digitalen Assets: Die Strategie hinter der 75-Prozent-Rallye
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
165 Leser
Artikel bewerten:
(0)

RE/MAX Expands Luxury Listing Visibility

Finanznachrichten News

DENVER, June 20, 2014 /PRNewswire/ --Buyers in the market for luxury homes can now more easily find what they're looking for as The RE/MAX Collection® makes its debut on the Bank of America Real Estate Center. The new feature on the Bank of America site displays luxury listings from The RE/MAX Collection website, www.theremaxcollection.com. It's just one more resource available to RE/MAX luxury home buyers.

RE/MAX, LLC Logo

"Marketing is key for real estate, especially for luxury properties," said Mike Reagan, RE/MAX Senior Vice President, Business Alliances. "This gives our agents one more tool to help them reach out to both buyers and sellers. It widens the potential audience for high-end properties and helps put customers in touch with professional, qualified agents."

Agents with the Certified Luxury Home Marketing Specialist (CLHMS) designation have taken specialized training to ensure they have the knowledge, experience and competence required by affluent buyers and sellers. Many agents who hold the designation are in the top 10% of agents in their local markets. RE/MAX leads the industry in professional designations.

The influence of the RE/MAX brand continues to grow, as new offices, sales agents and countries are added around the world. RE/MAX now has a presence in more than 95 countries, a global reach far greater than any competitor. With more than 6,500 independently owned and operated offices globally, and a sales force of over 94,000 sales associates, RE/MAX agents sell more real estate than any other U.S. brand.

For more information on The RE/MAX Collection, please visit www.theremaxcollection.com.

About the RE/MAX Network:
RE/MAX was founded in 1973 by Dave and Gail Liniger, with an innovative, entrepreneurial culture affording its agents and franchisees the flexibility to operate their businesses with great independence. Over 94,000 agents provide RE/MAX a global reach of more than 95 countries. Nobody sells more real estate than RE/MAX.

RE/MAX, LLC, one of the world's leading franchisors of real estate brokerage services, is a subsidiary of RE/MAX Holdings, Inc. (NYSE:RMAX).

With a passion for the communities in which its agents live and work, RE/MAX is proud to have raised more than $140 million for Children's Miracle Network Hospitals®, Susan G. Komen® and other charities.

For more information about RE/MAX, to search home listings or find an agent in your community, please visitwww.remax.com.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20130930/LA87949LOGO

SOURCE RE/MAX, LLC

© 2014 PR Newswire
5 heiße Wetten für den Jahresendspurt!
Nach dem unerwartet schnellen Ende der US-Wahlen mit dem Sieg des republikanischen Kandidaten Donald Trump fackelten die Aktien- und Krypto- Märkte ein wahres Kursfeuerwerk ab und bliesen zur Jahresendrallye.

Im aktuellen kostenlosen Report beleuchten wir 5 aussichtsreiche Unternehmen, die das Fundament besitzen, in den nächsten Monaten den breiten Markt zu schlagen.

Seien Sie dabei!

Fordern Sie jetzt unseren brandneuen neuen Spezialreport an und erfahren Sie, welche Aktien aufgrund ihrer Bewertung sowie charttechnischen Situation das Potenzial zu einer Outperformance besitzen.

Handeln Sie jetzt und sichern Sie sich Ihren kostenfreien Report!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.