Anzeige
Mehr »
Login
Sonntag, 24.11.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 677 internationalen Medien
Microsofts, Googles und Amazons nukleares Wettrennen macht diese Uranaktie zu einem Muss!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
249 Leser
Artikel bewerten:
(0)

Grey Presents Pussy Riot At Cannes In 11th Annual Music Legends Seminar

Finanznachrichten News

NEW YORK, June 15, 2017 /PRNewswire/ -- Grey, the global advertising company, announced that its 11th Annual Legends of Music Seminar will feature Pussy Riot, the Russian conceptual art and political activist group that has become world-famous for focusing attention on human rights violations at home and abroad. Please see video https://www.facebook.com/GreyNewYork/videos/1466369406756144/and official poster.

Pussy Riot at Grey Cannes Music Seminar

The seminar will take place at the Cannes Lions International Festival of Creativity on Thursday, June 22nd, 2017 at 3pm Cannes time at the Lumiere Theatre at the Palais des Festivals. They will meet the press at "Speakers Corner" afterward.

Pussy Riot will be interviewed by Alice Ericsson, longtime Executive Creative Director of Grey's Beauty Group, about their personal journeys from punks to performance artists to feminist activists.

Pussy Riot members have staged truth to power performances around the world. They have courageously stood up for their beliefs through 21 months of imprisonment. Members of the group have created an independent news service, Mediazona; spoken before the U.S. Congress, British and European Parliaments and appeared with world leaders including Bill Clinton. They have produced and starred in three new music videos including "Make America Great Again" portraying the future of the USA under President Trump.

Grey's Annual Legends of Music Seminar has become one of Cannes' most popular speaking events. Past guest stars include: Tony Bennett, Yoko Ono, Patti Smith, Deborah Harry, Courtney Love and Iggy Pop.

About Grey
Grey is the advertising network of Grey Group. Grey Group ranks among the largest global communications companies and its parent company is WPP (NASDAQ: WPPGY). With headquarters in New York City, Grey operates in 96 countries. Under the banner of "Grey Famously Effective since 1917," the agency serves a blue-chip client roster of many of the world's best known companies and leading brands. Grey was voted Global Agency of the Year by Adweek in 2015.www.GREY.com.

Contact: Owen Dougherty
212-546-2551
owen.dougherty@grey.com

Photo- https://mma.prnewswire.com/media/524116/Grey_Cannes_Music_Seminar_Infographic.jpg

© 2017 PR Newswire
Treibt Nvidias KI-Boom den Uranpreis?
In einer Welt, in der künstliche Intelligenz zunehmend zum Treiber technologischer Fortschritte wird, rückt auch der Energiebedarf, der für den Betrieb und die Weiterentwicklung von KI-Systemen erforderlich ist, in den Fokus.

Nvidia, ein Vorreiter auf dem Gebiet der KI, steht im Zentrum dieser Entwicklung. Mit steigender Nachfrage nach leistungsfähigeren KI-Anwendungen steigt auch der Bedarf an Energie. Uran, als Schlüsselkomponente für die Energiegewinnung in Kernkraftwerken, könnte dadurch einen neuen Stellenwert erhalten.

Dieser kostenlose Report beleuchtet, wie der KI-Boom potenziell den Uranmarkt beeinflusst und stellt drei aussichtsreiche Unternehmen vor, die von diesen Entwicklungen profitieren könnten und echtes Rallyepotenzial besitzen

Handeln Sie Jetzt!

Fordern Sie jetzt den brandneuen Spezialreport an und profitieren Sie von der steigenden Nachfrage, der den Uranpreis auf neue Höchststände treiben könnte.
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.