Anzeige
Mehr »
Login
Donnerstag, 21.11.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 677 internationalen Medien
Von Solarenergie zu digitalen Assets: Die Strategie hinter der 75-Prozent-Rallye
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
347 Leser
Artikel bewerten:
(0)

Has Ronaldo Turned Argentinian? "Fenomeno" Stars In New SnickersGlobal Campaign

Finanznachrichten News

One of the biggest football strikers of all time is confused when he's hungry, kicking off a campaign, created by AlmapBBDO, to bring consumers from more than 50 countries to meet him in Brazil

SAO PAULO, March 28, 2018 /PRNewswire/ --SNICKERS with its iconic global campaign "You're not you when you're hungry", is introducing a new twist - "You get confused when you're hungry." On Tuesday, March 27, Ronaldo, "o Fenômeno" (the phenomenon), was caught cheering for Argentina - Brazil's historical football rival - at an exhibition game against Spain, in Madrid. This unique scene is part of a SNICKERScampaign - bringing together one of the best-selling chocolates in the world - and one of the greatest football players of all time.

Ronaldo launched the campaign on his social media profiles by posting a film earlier today. It starts with Argentinian fans watching a soccer match on TV. What surprises everyone is that Ronaldo is cheering among them. When he notices the confused people around him, he eats a SNICKERS satisfying his hunger and returning back to normal, getting pissed off by the happening.

"This exciting new campaign builds on SNICKERS' unique sense of humor, reinforcing our global 'You're not you when you're hungry' platform. This campaign brings to life one of our main objectives: bringing exclusive experiences to our consumers and showcasing why SNICKERSis one of the world's most beloved brands; which is why more than 50 lucky SNICKERSfans will have the unforgettable opportunity to meet Ronaldo in-person," says Oduvaldo Viana, Mars Marketing Director, in Brazil and leader of the global project.

Kicking off this week, this campaign will take place through July 2018. To participate, consumers 18+ are encouraged to register codes present on product packaging in 50+ countries across 4 continents: America, Europe, Asia and Africa to win the chance to meet Ronaldo in Brazil in October.

About Mars, Incorporated

Mars, Incorporated is a private, family-owned company with more than 100 years of history and owner of some of the world's most beloved brands such as M&M'S TWIX SNICKERS PEDIGREE EUKANUBA ROYAL CANIN WHISKAS UNCLE BEN'S MASTERFOODS ORBIT EXTRA SKITTLESand STARBURST Headquartered in McLean, Virginia, Mars has revenues of more than US $35 billion from its five business segments: Petcare (pet food), Wrigley Confectionary (Chocolate, Gum and Chewing Gum), Food, Beverage and Symbioscience. More than 100,000 employees from 80 countries are gathered under the Five Principles of the company: Quality, Efficiency, Responsibility, Mutuality and Freedom, working daily to develop a mutual relationship with everyone that is related, seeking a growth from which the company is proud.

For more information on Mars, Incorporated, please visit www.mars.com.

Follow us on social media as well: Facebook, Twitter, LinkedIn and YouTube.

Press contacts
Mars Brasil | In Press Porter Novelli

Bruna Hakan (bruna.hakan@inpresspni.com.br) - (+ 55 11) 3323-1608
Emilia Spirlandelli (emilia.spirlandelli@inpresspni.com.br) - (+ 55 11) 3323-1620

© 2018 PR Newswire
Treibt Nvidias KI-Boom den Uranpreis?
In einer Welt, in der künstliche Intelligenz zunehmend zum Treiber technologischer Fortschritte wird, rückt auch der Energiebedarf, der für den Betrieb und die Weiterentwicklung von KI-Systemen erforderlich ist, in den Fokus.

Nvidia, ein Vorreiter auf dem Gebiet der KI, steht im Zentrum dieser Entwicklung. Mit steigender Nachfrage nach leistungsfähigeren KI-Anwendungen steigt auch der Bedarf an Energie. Uran, als Schlüsselkomponente für die Energiegewinnung in Kernkraftwerken, könnte dadurch einen neuen Stellenwert erhalten.

Dieser kostenlose Report beleuchtet, wie der KI-Boom potenziell den Uranmarkt beeinflusst und stellt drei aussichtsreiche Unternehmen vor, die von diesen Entwicklungen profitieren könnten und echtes Rallyepotenzial besitzen

Handeln Sie Jetzt!

Fordern Sie jetzt den brandneuen Spezialreport an und profitieren Sie von der steigenden Nachfrage, der den Uranpreis auf neue Höchststände treiben könnte.
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.