Anzeige
Mehr »
Login
Donnerstag, 21.11.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 677 internationalen Medien
Von Solarenergie zu digitalen Assets: Die Strategie hinter der 75-Prozent-Rallye
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
ACCESSWIRE
254 Leser
Artikel bewerten:
(0)

Advance Marketing Group: Kevin Harrington - an Original Shark on "Shark Tank" Receives "The Perfect Pitch" by His Student - Ryan Allaire

Finanznachrichten News

NEW RICHMOND, WI / ACCESSWIRE / October 3, 2018 / Just like a "story book ending" - Kevin Harrington was pitched by the student he once mentored - and his student walked away with a (potential) 7 figure deal.

You might recognize Kevin from the hit TV show Shark Tank, he pioneered the infomercial - launching the George Foreman Grill, Tony Little's "Gazelle" (yes, the guy who screamed "You Can Do It" at us all those years on TV) Jack Lalane's Juicer, and many others.. all raking in to the tune of over 5 Billion Dollars in sales.

Kevin is at the point of his career where he wants to help other entrepreneurs succeed with what he found true. He calls it his "30,30,30 Mission."

Kevin spent the first 30 years of his life "figuring it out." - then the next 30 years mastering the game of business, now these next 30 years - Kevin is looking to give back, and help the everyday business owner.

Kevin is partnering with Ryan Allaire to bring "The Perfect Pitch" to the market like no one has ever seen it before. They are launching on JVZoo (one of the worlds leading affiliate platforms) - and this is predicted to be a record breaker.

This is unheard of from someone who grew up like Ryan. Ryan grew up well below middle class - struggling for the most basic things. He then sought out mentors to help guide him through building a successful business. Ryan used that knowledge to build several multi-million dollar companies. Then after Ryan started having success, he made it a mission to help other people do the same. So, Ryan figured there is no better person to partner up with than the original "shark" from the hit TV show Shark Tank, the founder of the mega brand - "As Seen On TV," and the pioneer of the infomercial - Kevin Harrington.

Kevin has heard over 50,000 pitches and has done business with about 1% of those, and that 1% made over $5 BILLION Dollars In sales (products with George Foreman, Tony Little, Hulk Hogan, Jack Lelane, Ginsu knives, and the list goes on..)

Now, through this special partnership, together they are sharing how to formulate the "Perfect Pitch."

Be on the lookout on October 17th - when they launch "The Perfect Pitch" to the world.

Contact:

Advance Marketing Group
Ryan Allaire
7152226776
ryanaallaire@gmail.com
150 West 1st Street, Suite 200 New Richmond, WI 54017

SOURCE: Advance Marketing Group



View source version on accesswire.com:
https://www.accesswire.com/513311/Kevin-Harrington-an-Original-Shark-on-Shark-Tank-Receives-The-Perfect-Pitch-by-His-Student-Ryan-Allaire

© 2018 ACCESSWIRE
5 heiße Wetten für den Jahresendspurt!
Nach dem unerwartet schnellen Ende der US-Wahlen mit dem Sieg des republikanischen Kandidaten Donald Trump fackelten die Aktien- und Krypto- Märkte ein wahres Kursfeuerwerk ab und bliesen zur Jahresendrallye.

Im aktuellen kostenlosen Report beleuchten wir 5 aussichtsreiche Unternehmen, die das Fundament besitzen, in den nächsten Monaten den breiten Markt zu schlagen.

Seien Sie dabei!

Fordern Sie jetzt unseren brandneuen neuen Spezialreport an und erfahren Sie, welche Aktien aufgrund ihrer Bewertung sowie charttechnischen Situation das Potenzial zu einer Outperformance besitzen.

Handeln Sie jetzt und sichern Sie sich Ihren kostenfreien Report!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.