Anzeige
Mehr »
Login
Samstag, 11.01.2025 Börsentäglich über 12.000 News von 681 internationalen Medien
100 % Anstieg in zwei Tagen: Das technische Signal, das Wall Streets Bären in Panik versetzt!!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
592 Leser
Artikel bewerten:
(2)

Publicis Groupe UK talent wins big at Campaign's Agency of the Year awards

Finanznachrichten News

- Winning agencies include Digitas UK, Zenith UK, BBH and shows strength of talent -

LONDON, March 13, 2020 /PRNewswire/ -- At the Campaign Agency of the Year awards, Dani Bassil, Chief Executive of Digitas UK was awarded Digital Agency Head of the Year; Natalie Cummins, Chief Executive of Zenith UK won Media Agency Head of the Year and Karen Martin, Managing Director at BBH London won Account Person of the Year.

The Agency of the Year Awards highlights strong leadership, creativity and innovation, new business performance, development of talent, and contributions to the industry.

Cummins has led Zenith UK through a successful 2019, which includes solid client retention and several new business wins, taking Zenith to the top of the Campaign new business table. Cummins started at Zenith as a graduate in 1998 and left the agency briefly before returning in 2006. Since then, she has worked her way up from Business Director onto her current position as CEO.

Campaign judges regarded Digital Agency Head of the year, Danielle Bassil, as a standout winner of the category, "having demonstrated a compelling and formidable track record of bringing stability to the agency." Bassil has ushered Digitas into a new era, implementing a complete overhaul and strategic reorganisation of every aspect of the business, across the executive team, the work, the culture, talent and recruitment.

In 2019 Karen Martin, MD of BBH London, successfully stewarded the agency, whilst also leading Tesco through a major turnaround. The agency has stormed through the past twelve months, retaining its Barclays and Audi accounts, and winning one of the industry's biggest pitches of the year with Ladbrokes Coral. The Tesco brand is also thriving, and BBH extended the relationship by picking up the Tesco Mobile business. As well as moving the agency and its clients forward, Karen supports everyone around her at all levels.

Annette King, Publicis Groupe UK, Chief Executive Officer said: "We are a business that puts people at the heart of everything we do and I couldn't be prouder of Dani, Nat and Karen. They are examples of highly talented leaders who each bring different skills and experiences to both the business and for clients."

© 2020 PR Newswire
Gewinner im Megamarkt
Biotechnologie ist eine der bedeutendsten Zukunftstechnologien unserer Zeit. Zahlreiche Biotechnologie- und Pharmakonzerne haben sich unter anderem dem Kampf gegen Tumorerkrankungen verschrieben. Der weltweite Markt für Krebsmedikamente verzeichnet ein stetiges Wachstum. Für das Jahr 2025 wird ein Umsatz von etwa 190,3 Milliarden Euro prognostiziert, mit einer erwarteten jährlichen Wachstumsrate von 6,42% bis 2029, was zu einem geschätzten Marktvolumen von 244,1 Milliarden Euro führen würde.

Wir haben 3 aussichtsreiche Biotechnologieaktien mit Schwerpunkt Erforschung und Entwicklung von Wirkstoffen gegen Tumorerkrankungen ausfindig gemacht, die in den kommenden Monaten und Jahren erhebliches Aufwärtspotenzial versprechen und Vervielfachungspotenzial besitzen.

Fordern Sie jetzt unseren neuen kostenlosen Spezialreport an und erfahren Sie, welche 3 Biotech-Aktien durchstarten und zu Ihrem Börsenerfolg in 2025 beitragen könnten!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.