Anzeige
Mehr »
Login
Sonntag, 12.01.2025 Börsentäglich über 12.000 News von 681 internationalen Medien
Die 1 Billionen Dollar Mine: Power Nickels Weg zur globalen Dominanz!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
476 Leser
Artikel bewerten:
(1)

Cision Announces New Webinar Series: Best Practices For Brand Communications In Times Of Uncertainty

Finanznachrichten News

The weekly series will focus on how PR professionals are managing COVID-19 communications

CHICAGO, March 26, 2020 /PRNewswire/ -- Today Cision announced it will host a new webinar series, Best Practices For Brand Communications In Times Of Uncertainty, in response to the changing landscape of the COVID-19 pandemic. Each week, Cision will partner with a variety of communications experts for a live discussion and Q&A. Speakers and themes will vary week to week, but the overall subject will remain constant: what are the latest changes impacting PR and comms professionals and how should communications professionals shift their strategy to navigate the uncertainty effectively? Each webinar will offer new insights as the situation evolves.

The idea for a weekly series came after Cision hosted a webinar last week and saw an overwhelming demand for additional COVID-19 communications support and resources.

"With rapidly shifting news cycles and growing concerns about COVID-19, it's important to Cision that the PR and communications industry knows we are here for them and aim to provide them with valuable and relevant guidance as this crisis evolves," said Lucie Vietti-Curtis, Manager of Content Marketing Operations at Cision.

"We believe that a weekly series, with expert advice and a live Q&A for attendees, is the best way to address the wide range of communications concerns right now."

The webinar series will cover topics like:

  • The current media landscape surrounding COVID-19
  • How your brand should communicate during a crisis
  • Re-evaluating your content strategy
  • Preparing for future crises

Speakers will be announced weekly and have already included leaders at Edelman, Ketchum, Visit Raleigh and Brinker International.

Best Practices For Brand Communications In Times Of Uncertainty is available to everyone. The series is free of charge and will take place every Thursday at 1pm CT until further notice.

To register for today's webinar click here.

For complimentary COVID-19 PR resources, and webinar updates, visit www.cision.com/us/covid-19-resources/

Most importantly, Cision's heart goes out to anyone who's been impacted by this global pandemic. For those who are sick, or know someone who is sick, we wish a speedy recovery.

About Cision
Cision Ltd. is a leading global provider of earned media software and services to public relations and marketing communications professionals. Cision's software allows users to identify key influencers, craft and distribute strategic content, and measure meaningful impact. Cision has over 4,800 employees with offices in 24 countries throughout the Americas, EMEA, and APAC. For more information about its award-winning products and services, including the Cision Communications Cloud, visit www.cision.com and follow Cision on Twitter @Cision.

Media Contact:
Rebecca Dersh
PR Manager
cisionpr@cision.com

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1137805/Cision_Webinar_Best_Practices.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/467136/cision_logo.jpg

© 2020 PR Newswire
Gewinner im Megamarkt
Biotechnologie ist eine der bedeutendsten Zukunftstechnologien unserer Zeit. Zahlreiche Biotechnologie- und Pharmakonzerne haben sich unter anderem dem Kampf gegen Tumorerkrankungen verschrieben. Der weltweite Markt für Krebsmedikamente verzeichnet ein stetiges Wachstum. Für das Jahr 2025 wird ein Umsatz von etwa 190,3 Milliarden Euro prognostiziert, mit einer erwarteten jährlichen Wachstumsrate von 6,42% bis 2029, was zu einem geschätzten Marktvolumen von 244,1 Milliarden Euro führen würde.

Wir haben 3 aussichtsreiche Biotechnologieaktien mit Schwerpunkt Erforschung und Entwicklung von Wirkstoffen gegen Tumorerkrankungen ausfindig gemacht, die in den kommenden Monaten und Jahren erhebliches Aufwärtspotenzial versprechen und Vervielfachungspotenzial besitzen.

Fordern Sie jetzt unseren neuen kostenlosen Spezialreport an und erfahren Sie, welche 3 Biotech-Aktien durchstarten und zu Ihrem Börsenerfolg in 2025 beitragen könnten!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.