Anzeige
Mehr »
Login
Donnerstag, 21.11.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 677 internationalen Medien
Von Solarenergie zu digitalen Assets: Die Strategie hinter der 75-Prozent-Rallye
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
ACCESSWIRE
485 Leser
Artikel bewerten:
(1)

CEO of Next Wave Marketing Ben Deveran is Changing the Game When it Comes to Digital Marketing and Public Relations

Finanznachrichten News

WEST HARTFORD, CT / ACCESSWIRE / April 20, 2020 / Within the first Four months of 2020, Next Wave Marketing has doubled in size from their first calendar year in 2019. After doubling Next Waves revenue of $250,000 in year one, Deveran has overcome some major obstacles. Deveran explains, "The biggest challenge with starting an online business is building trust in the MarketPlace. So often people struggle to sell their products and services because they lack social proof and credibility online. It doesn't matter how great your business may be, without the solutions in place you will struggle to get where you want".

Deveran encourages individuals who are looking to start their own businesses to seek advice from professionals. He strongly believes that if you have the right mindset when getting into entrepreneurship, that you can accomplish your goals. Deveran reminds new entrepreneurs that, "there are many ups and downs along the way that will come unexpectedly. By maintaining a clear vision, working on yourself daily and accepting/learning from your past you will always prevail. Instead of quitting, take time to rest and process what your problems are".

In terms of Next Wave Marketing, the company currently focuses on offering streamlined solutions to help people establish their online presence. These solutions range from Social Media Management and Content Creation, to Syndications with SEO indexed publications. Ben credits Next Wave Marketing's values when it comes to servicing its clients for the success they've been able to achieve early on as a company.

Next Wave Marketing is currently in the process of launching a new streamlined service. This service will offer individuals and businesses an affordable way to build their Search Engine Presence, allowing them to control the narrative of what customers see when they are researching online.

To follow Ben Deveran's journey and contact Next Wave Marketing, follow him here.

CONTACT

Danielle DeSimone
danielle@nextwavemktg.com

SOURCE: Next Wave Marketing



View source version on accesswire.com:
https://www.accesswire.com/585987/CEO-of-Next-Wave-Marketing-Ben-Deveran-is-Changing-the-Game-When-it-Comes-to-Digital-Marketing-and-Public-Relations

© 2020 ACCESSWIRE
Treibt Nvidias KI-Boom den Uranpreis?
In einer Welt, in der künstliche Intelligenz zunehmend zum Treiber technologischer Fortschritte wird, rückt auch der Energiebedarf, der für den Betrieb und die Weiterentwicklung von KI-Systemen erforderlich ist, in den Fokus.

Nvidia, ein Vorreiter auf dem Gebiet der KI, steht im Zentrum dieser Entwicklung. Mit steigender Nachfrage nach leistungsfähigeren KI-Anwendungen steigt auch der Bedarf an Energie. Uran, als Schlüsselkomponente für die Energiegewinnung in Kernkraftwerken, könnte dadurch einen neuen Stellenwert erhalten.

Dieser kostenlose Report beleuchtet, wie der KI-Boom potenziell den Uranmarkt beeinflusst und stellt drei aussichtsreiche Unternehmen vor, die von diesen Entwicklungen profitieren könnten und echtes Rallyepotenzial besitzen

Handeln Sie Jetzt!

Fordern Sie jetzt den brandneuen Spezialreport an und profitieren Sie von der steigenden Nachfrage, der den Uranpreis auf neue Höchststände treiben könnte.
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.