Anzeige
Mehr »
Login
Donnerstag, 02.01.2025 Börsentäglich über 12.000 News von 681 internationalen Medien
MAKING CRYPTO GREAT AGAIN: Wie Trumps Aussagen die Krypto-Landschaft verändern könnten!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
491 Leser
Artikel bewerten:
(2)

Candid set out for world's first fully integrated marcom platform

Finanznachrichten News

New acquisition of Dutch market leader in brand design Millford

AMSTERDAM, Jan. 6, 2021 /PRNewswire/ -- Dutch marketing and communication platform Candid has acquired Millford Brand ID effective January 1. The agency is the market leader in brand logos, visual identity and packaging design and works for leading clients such as Ahold, Heineken, Schiphol, PPG, JDE and Unilever. With this latest acquisition, Candid is taking the next step in bringing together all marketing and advertising disciplines into a fully integrated platform for advertisers. The first in the world.

Candid takes over Millford

New Candid CEO Rudiger (Ruud) Wanck, former Global CEO of GroupM Connect, states that both parties will benefit from the acquisition. "In an increasingly competitive digital and e-commerce driven world Millford's expertise is becoming even more important for brands to distinguish themselves. In addition to developing a strong storyline, personality and core message, building a brand in both a physical and digital environment also requires a strategy for powerful visual components," says Wanck. "Identity and design are the most effective tools for attracting the public's attention and building brand recognition, both on a shop floor and in a web store."

Millford was founded in 1985 and is based in Leiden. The agency has won many awards and has been leading in the design of packaging lines and brand design for years, e.g. for brands as Albert Heijn, Etos, the ANWB and the Dutch Lottery. Millford, like the other agencies within the Candid platform, will continue to operate as an autonomous agency under its own name. "By joining the Candid platform, we retain our individuality, but we can immediately deepen and broaden our range and offer our customers more integrated and other disciplines," say owners Moritz Hoekstra and Erik de Graaf. "In addition, within the platform we can increasingly and more widely translate our expertise in visual identity into Candid's digital expertise, because offline and online are increasingly merging completely."

The acquisition fits seamlessly into Candid's growth ambitions. Through acquisitions of the media agencies Stroom and M2Media, the Digital Agency Group with agencies such as Online Company and Havana Harbor, social media expert Daily Dialogues, advertising agency XXS and recently Cogonez, in addition to its own specialist like cultural media agency BBK and market research company Vostradamus, Candid has become the largest independent marketing and advertising platform in The Netherlands. Despite the Covid-19 crisis and the dramatic impact on the marketing industry, the platform continues to grow and more acquisitions will follow this year, both at home and abroad. At the end of 2020, former GroupM executives Rudiger Wanck and Marcel van der Avort were appointed as CEO and CFO to further develop the national and international expansion. "With the acquisition of Millford, we are once again demonstrating the growth ambitions of our platform," says Candid Chairman of the Board Gérard Ghazarian.

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1395143/Candid_neemt_Millford_over.jpg

© 2021 PR Newswire
Treibt Nvidias KI-Boom den Uranpreis?
In einer Welt, in der künstliche Intelligenz zunehmend zum Treiber technologischer Fortschritte wird, rückt auch der Energiebedarf, der für den Betrieb und die Weiterentwicklung von KI-Systemen erforderlich ist, in den Fokus.

Nvidia, ein Vorreiter auf dem Gebiet der KI, steht im Zentrum dieser Entwicklung. Mit steigender Nachfrage nach leistungsfähigeren KI-Anwendungen steigt auch der Bedarf an Energie. Uran, als Schlüsselkomponente für die Energiegewinnung in Kernkraftwerken, könnte dadurch einen neuen Stellenwert erhalten.

Dieser kostenlose Report beleuchtet, wie der KI-Boom potenziell den Uranmarkt beeinflusst und stellt drei aussichtsreiche Unternehmen vor, die von diesen Entwicklungen profitieren könnten und echtes Rallyepotenzial besitzen

Handeln Sie Jetzt!

Fordern Sie jetzt den brandneuen Spezialreport an und profitieren Sie von der steigenden Nachfrage, der den Uranpreis auf neue Höchststände treiben könnte.
Diesen Artikel auf Deutsch lesen
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.