Anzeige
Mehr »
Login
Freitag, 10.01.2025 Börsentäglich über 12.000 News von 681 internationalen Medien
100 % Anstieg in zwei Tagen: Das technische Signal, das Wall Streets Bären in Panik versetzt!!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
411 Leser
Artikel bewerten:
(2)

VIVAIA Launches a Free Trial Campaign for Brand New Collections to Invite More Public Participation in Sustainability

Finanznachrichten News

VIVAIA, a women's eco-friendly footwear brand, has launched a new round of the 'Brand New Collections Free Trial' campaign worldwide on March 12th, 2021.

MIAMI, March 12, 2021 /PRNewswire/ -- As an eco-friendly brand, VIVAIA has committed to creating stylish, comfortable, and sustainable footwear for women. In this event, VIVAIA provides eight collections of its pre-launched Spring Summer 2021 New Arrivals, which are the breakthroughs in VIVAIA's previous categories and styles.

"Our SS 2021 New Collection is inspired by women in different professions and lifestyles. We hope that we can offer more shoes of various styles for our customers to choose from, such as the mule Giselle suitable for a seaside holiday, elegant heels Emery and Della both for parties and daily work, and sneaker Evermore supporting hiking activities. Every woman can discover the one that suits their own lifestyle," said Jeff Evans, the Chief Designer of VIVAIA, "and in the meanwhile, we are eager to hear more feedback and suggestions from them, so that VIVAIA can achieve a better future. And that's why we launched this Free Trial campaign."

Application period from March 12th, 2021, to March 24th, 2021.

Application Link: https://bit.ly/3etr7kM

This is not the first time for VIVAIA to invite customers to experience their products. Last year, the brand conducted a similar campaign for their evergreen styles of flats, which got a lot of authentic feedback from 200 testers, and their support has helped to upgrade the products. And this time VIVAIA is recruiting 500 testers from all over the world.

"My favorite thing of all (and the reason I really wanted them rather than other brands) is that they are sustainable, preventing the plastic bottle from being broken down into microplastics and harming marine life." said the tester who participated in VIVAIA last free trial campaign.

VIVAIA Spring Summer 2021 New Arrivals

The brand applies the unique 3D knit technology: extruding plastic bottles into threads to knit the shoe uppers. So far, VIVAIA has recycled 23,000 plastic bottles from the ocean.

As a newborn brand, VIVAIA always sticks to its social responsibility of sustainability and focuses on creating a positive impact on both the world and the people. Therefore, they launch this free trial campaign and try to encourage more public to participate in the environment protection.

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1455101/2021311_184930.jpg
Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1455102/Lark20210311_160303.jpg

© 2021 PR Newswire
Gewinner im Megamarkt
Biotechnologie ist eine der bedeutendsten Zukunftstechnologien unserer Zeit. Zahlreiche Biotechnologie- und Pharmakonzerne haben sich unter anderem dem Kampf gegen Tumorerkrankungen verschrieben. Der weltweite Markt für Krebsmedikamente verzeichnet ein stetiges Wachstum. Für das Jahr 2025 wird ein Umsatz von etwa 190,3 Milliarden Euro prognostiziert, mit einer erwarteten jährlichen Wachstumsrate von 6,42% bis 2029, was zu einem geschätzten Marktvolumen von 244,1 Milliarden Euro führen würde.

Wir haben 3 aussichtsreiche Biotechnologieaktien mit Schwerpunkt Erforschung und Entwicklung von Wirkstoffen gegen Tumorerkrankungen ausfindig gemacht, die in den kommenden Monaten und Jahren erhebliches Aufwärtspotenzial versprechen und Vervielfachungspotenzial besitzen.

Fordern Sie jetzt unseren neuen kostenlosen Spezialreport an und erfahren Sie, welche 3 Biotech-Aktien durchstarten und zu Ihrem Börsenerfolg in 2025 beitragen könnten!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.