Anzeige
Mehr »
Login
Donnerstag, 02.01.2025 Börsentäglich über 12.000 News von 681 internationalen Medien

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
ACCESSWIRE
545 Leser
Artikel bewerten:
(2)

9 Meters Biopharma, Inc. to Present at the Jefferies Virtual Healthcare Conference

Finanznachrichten News

RALEIGH, NC / ACCESSWIRE / June 1, 2021 / 9 Meters Biopharma, Inc. (NASDAQ:NMTR), a clinical-stage company focused on rare and unmet needs in gastroenterology, today announced that John Temperato, CEO of 9 Meters Biopharma will present at the Jefferies Virtual Healthcare Conference being held June 1- 4, 2021 and invites investors to participate via webcast and in one-on-one meetings. The presentation will be followed by a virtual Q&A session.

Jefferies Virtual Healthcare Conference

Date: June 4th, 2021
Time: 12:30 to 12:55 p.m. (ET)
Presenter: John Temperato, CEO of 9 Meters Biopharma
Webcast: https://wsw.com/webcast/jeff174/nmtr/1878903

* a replay will be available following the presentation for 30 days

Please contact your Jefferies representative to schedule virtual one-on-one meetings with the
9 Meters Biopharma management team during the conference.

About Jefferies Virtual Healthcare Conference

The annual June conference will be held virtually with video presentations, keynotes, panels and 1x1/small group meetings via Zoom.

This virtual gathering of over 400 public & private healthcare companies and 3,000 leading executives, institutional investors, private equity investors & VCs will address near- and long-term investment opportunities and discuss the current trends driving healthcare in the U.S. and internationally.

For further information, please visit: www.Jefferies.com

About 9 Meters Biopharma
9 Meters Biopharma, Inc. ("the Company") is a rare and unmet needs-focused gastroenterology company. The Company is advancing vurolenatide, a proprietary long-acting GLP-1 agonist, into a Phase 2 trial for short bowel syndrome (SBS), a rare, orphan disease, as well as larazotide, a Phase 3 tight junction regulator being evaluated for symptom improvement in non-responsive celiac disease.

For more information, please visit www.9meters.com or follow 9 Meters on Twitter and LinkedIn.

Corporate Contacts:

Edward J. Sitar
Chief Financial Officer
9 Meters Biopharma, Inc.
investor-relations@9meters.com
www.9meters.com

Media Contact:

Veronica Eames
LifeSci Communications, LLC
veames@lifescicomms.com
203-942-4626

Investor Contact:

Corey Davis, Ph.D.
LifeSci Advisors, LLC
cdavis@lifesciadvisors.com
212-915-2577

SOURCE: 9 Meters Biopharma



View source version on accesswire.com:
https://www.accesswire.com/649585/9-Meters-Biopharma-Inc-to-Present-at-the-Jefferies-Virtual-Healthcare-Conference

© 2021 ACCESSWIRE
6 Richtige für 2025
Das Börsenjahr 2025 klopft schon an die Tür – und wie immer geht es um die Frage: Welche Aktien werden die großen Gewinner sein? Die Auswahl an Möglichkeiten ist riesig, doch nur ein paar echte Volltreffer stechen heraus.

Ob stabiler Dividenden-Lieferant, Tech-Pionier oder spekulative Wette im Krypto-Bereich – wir haben die Märkte für Sie ausgiebig durchforstet und präsentieren Ihnen 6 Unternehmen, die große Chancen auf außergewöhnliche Kurssteigerungen besitzen. Hier sind, speziell für Sie, Ihre „6 Richtigen“ für 2025.

Fordern Sie jetzt unseren neuen kostenlosen Spezialreport an und erfahren Sie, welche Unternehmen das Potenzial besitzen, im kommenden Jahr richtig durchzustarten!
Diesen Artikel auf Deutsch lesen
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.