Anzeige
Mehr »
Login
Donnerstag, 21.11.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 677 internationalen Medien
Von Solarenergie zu digitalen Assets: Die Strategie hinter der 75-Prozent-Rallye
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
GlobeNewswire (Europe)
743 Leser
Artikel bewerten:
(2)

Millicom International Cellular S.A.: Repurchase of shares in Millicom

Finanznachrichten News

Luxembourg, September3, 2021 - During the period August 26, 2021 - September 1, 2021, Millicom repurchased a total of 75,529 of its Swedish Depository Receipts (SDRs), hereinafter referred to as shares within the framework of the repurchase program announced on July 29, 2021, details of which are shown in the table below.

DateNumber of shares repurchasedWeighted average repurchaseprice (SEK) excluding commissionsTotal daily transaction value (SEK), excluding commissions
26/08/2021 19,000 322.7568 6,132,379.20
27/08/2021 15,000 326.1571 4,892,356.50
30/08/2021 15,000 327.4612 4,911,918.00
31/08/2021 12,000 327.6224 3,931,468.80
01/09/2021 14,529 329.1637 4,782,419.40

All purchases were carried out on Nasdaq Stockholm by Citigroup Global Markets Limited on behalf of Millicom. Following the purchases, as of September 1, 2021, Millicom holds 576,666 treasury shares. The total number of shares outstanding in Millicom is 101,739,217.

  1. The repurchase program is being executed consistent with the provisions of Article 5 of MAR and the Commission Delegated Regulation No 2016/1052 ("Safe Harbor Regulation").
  2. The maximum level of SDRs that may be repurchased will be the lower of SEK 870 million (approximately USD 100 million) in aggregate purchase price, or 5,000,000 SDRs.

A full breakdown of the transactions is attached to this press release. For information about all transactions carried out under the repurchase program, refer to Nasdaq Stockholm's website.

For further information, please contact

Press:
Vivian Kobeh, Director Corporate Communications
+1-786-628-5300
press@millicom.com



Yocasta Valdez, Group Manager Digital Media & Communications
+1-305-929-5417
press@millicom.com (mailto:press@millicom.com)
Investors:
Michel Morin, VP Investor Relations
+1-786-628-5270
investors@millicom.com (mailto:investors@millicom.com)



Sarah Inmon, Director Investor Relations
+1-786-628-5303
investors@millicom.com (mailto:investors@millicom.com)

About Millicom

Millicom. Connect with Millicom on Twitter, Instagram, Facebookand LinkedIn.

Attachments

  • PR_Repurchase of shares in Millicom_090321 (https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/294e5879-f20d-4233-84a7-9693dfc7785f)
  • Breakdrown transactions week Aug 26_Sept 1 Nasdaq_090321 (https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/00e51e63-d41c-45cb-bf5f-051c5b0f9132)

© 2021 GlobeNewswire (Europe)
5 heiße Wetten für den Jahresendspurt!
Nach dem unerwartet schnellen Ende der US-Wahlen mit dem Sieg des republikanischen Kandidaten Donald Trump fackelten die Aktien- und Krypto- Märkte ein wahres Kursfeuerwerk ab und bliesen zur Jahresendrallye.

Im aktuellen kostenlosen Report beleuchten wir 5 aussichtsreiche Unternehmen, die das Fundament besitzen, in den nächsten Monaten den breiten Markt zu schlagen.

Seien Sie dabei!

Fordern Sie jetzt unseren brandneuen neuen Spezialreport an und erfahren Sie, welche Aktien aufgrund ihrer Bewertung sowie charttechnischen Situation das Potenzial zu einer Outperformance besitzen.

Handeln Sie jetzt und sichern Sie sich Ihren kostenfreien Report!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.