Anzeige
Mehr »
Login
Dienstag, 24.12.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 680 internationalen Medien
Während die Wall Street über Krypto-ETFs debattiert, liefert dieses Unternehmen 1.000?% RENDITE!!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
612 Leser
Artikel bewerten:
(2)

The European Art of Taste: Federico Milanese presents the opportunities of Mediterranean kiwifruit in the Asian market at MacFrut China Forum

Finanznachrichten News

BOLOGNA, Italy, Oct. 20, 2021 /PRNewswire/ -- As part of the China Forum organized in MacFrut, the companies involved in the project The European Art of Taste had the opportunity to present themselves to the Asian market with a webinar that saw the participation of 111 Chinese companies and professionals and buyers in the fruit and vegetable sector.

Federico Milanese, Marketing Manager, presented Jingold, one of the most important kiwifruit companies all over the world. Jingold's strength lies precisely in varietal research and in the continuous improvement of its production processes. The extension and spread of crops in both hemispheres in fact guarantees differentiated production (green, yellow and red) and availability throughout the year.

Born in 2001 as the exclusive licensee of Jintao, Jingold today counts on the production of 800 farmers all over the world, with a total extension that, for the yellow kiwifruit (Jintao and Jryan), is 1500 ha in Europe and 500 ha in the rest of world including South America and China, for a total of 20,000 tons. The production of green kiwifruit (Hayward and Boerica) is of 50,000 tons. The red kiwifruit, winner of the Fruit Logistica Innovation Award 2019 for its tropical taste and a longer shelf life, has a production area of 100 ha.

Jingold has focused on China by increasing the extension up to 800 ha and launching the GoodWave brand. "Increasing production in China," said Federico Milanese, "is one of our main objectives for three reasons: proximity to our consumers, increasing availability in Asia and reducing the climate impact by reducing distances. This is also demonstrated by the launch of GoodWave, the Shanghai-based brand dedicated to the Asian market which has shown continuous growth in terms of sales and appreciation for quality."

Jingold is one of the world's kiwifruit specialist, guaranteeing excellence in terms of taste, quality and food safety through sustainable production processes and innovative strategies that allow the well-being of producers and the good health of consumers.

The European Art of Taste project will continue to promote the masterpieces of nature and art throughout 2021, involving consumers, journalists and professionals in incoming, in-store events and fairs, in partnership with European Union and the companies Apofruit, Origine Group, Jingold, King Fruit and RK Growers.

For further information and details: www.europeanartoftaste.com; www.europeanartoftaste.ch

© 2021 PR Newswire
6 Richtige für 2025
Das Börsenjahr 2025 klopft schon an die Tür – und wie immer geht es um die Frage: Welche Aktien werden die großen Gewinner sein? Die Auswahl an Möglichkeiten ist riesig, doch nur ein paar echte Volltreffer stechen heraus.

Ob stabiler Dividenden-Lieferant, Tech-Pionier oder spekulative Wette im Krypto-Bereich – wir haben die Märkte für Sie ausgiebig durchforstet und präsentieren Ihnen 6 Unternehmen, die große Chancen auf außergewöhnliche Kurssteigerungen besitzen. Hier sind, speziell für Sie, Ihre „6 Richtigen“ für 2025.

Fordern Sie jetzt unseren neuen kostenlosen Spezialreport an und erfahren Sie, welche Unternehmen das Potenzial besitzen, im kommenden Jahr richtig durchzustarten!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.