Anzeige
Mehr »
Login
Sonntag, 12.01.2025 Börsentäglich über 12.000 News von 681 internationalen Medien
Die 1 Billionen Dollar Mine: Power Nickels Weg zur globalen Dominanz!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
241 Leser
Artikel bewerten:
(1)

Product Marketing Alliance announce 2021 PMA Pulse leaders

Finanznachrichten News

LONDON, Dec. 9, 2021 /PRNewswire/ -- Product Marketing Alliance, a community and education platform for product marketers, has announced the results of this year's PMA Pulse.

PMA Pulse is the official stamp of approval on the very best solutions in the market for product marketers (PMMs) across the globe, and it exists to help individuals and organizations make educated buying decisions, based on the experiences of 1,000s of those within the PMM community.

As a product marketer, having the right tech stack is essential to achieve growth, and built incorporating the voice of the masses for the best part of this year, PMA Pulse facilitates that growth.

PMA Pulse covers five core categories of tools: competitive intelligence, sales enablement, project management, customer onboarding, and customer and market research.

The leaders in each category were:

  • Competitive intelligence - Crayon
  • Sales enablement - Gong
  • Project management - Asana
  • Customer onboarding - Pendo
  • Customer & market research - Mixpanel

Download the full report here to read up on the Trailblazers, Challengers, High Flyers, and Recommended tools.

Richard King, Founder, and CEO of PMA commented:

"For the second year in a row, we have created a report designed to help product marketers identify the perfect tech stack to help them truly optimize their workload.

"Gong, Crayon, Pendo, Mixpanel, and Asana are five of the most comprehensive platforms for each of their respective categories and they're deserved leaders in their space.

"Of course, a special thanks to the rest of the tools that made the Pulse, without them, the PMM industry wouldn't be where it is today. Congratulations from all of us at PMA!"

About Product Marketing Alliance

Product Marketing Alliance was founded in February 2019 with a mission of uniting product marketers across the globe. And it did just that. Since launching, it's gathered more than 40,000 enthusiasts from the USA, Russia, Greece, Germany, England, and Australia, to name but a few. All with one shared goal: to drive demand, adoption, and the overall success of their products.

www.productmarketingalliance.com

© 2021 PR Newswire
Gewinner im Megamarkt
Biotechnologie ist eine der bedeutendsten Zukunftstechnologien unserer Zeit. Zahlreiche Biotechnologie- und Pharmakonzerne haben sich unter anderem dem Kampf gegen Tumorerkrankungen verschrieben. Der weltweite Markt für Krebsmedikamente verzeichnet ein stetiges Wachstum. Für das Jahr 2025 wird ein Umsatz von etwa 190,3 Milliarden Euro prognostiziert, mit einer erwarteten jährlichen Wachstumsrate von 6,42% bis 2029, was zu einem geschätzten Marktvolumen von 244,1 Milliarden Euro führen würde.

Wir haben 3 aussichtsreiche Biotechnologieaktien mit Schwerpunkt Erforschung und Entwicklung von Wirkstoffen gegen Tumorerkrankungen ausfindig gemacht, die in den kommenden Monaten und Jahren erhebliches Aufwärtspotenzial versprechen und Vervielfachungspotenzial besitzen.

Fordern Sie jetzt unseren neuen kostenlosen Spezialreport an und erfahren Sie, welche 3 Biotech-Aktien durchstarten und zu Ihrem Börsenerfolg in 2025 beitragen könnten!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.