Anzeige
Mehr »
Login
Freitag, 20.12.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 679 internationalen Medien
Eine 1.100%-Krypto-Aktie, die MicroStrategy alt aussehen lässt…
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
170 Leser
Artikel bewerten:
(1)

Helen Southgate Named New Chief Global Officer of Acceleration Partners

Finanznachrichten News

The largest, most experienced integrated partnership agency creates new role to position company for future growth as organisation continues to experience strong momentum worldwide

LONDON, Feb. 9, 2022 /PRNewswire/ -- Acceleration Partners (AP), the leading global partnership agency, announced the company's current Managing Director (MD) of EMEA & APAC, Helen Southgate, has been named the Chief Global Officer (CGO). The newly created executive role will better position AP for future growth as the company continues to attract new customers around the globe.

"Our goal is to help brands scale, and uncover unique and innovative opportunities to drive growth, all with performance and efficiency top of mind. Helen's expertise and commitment to our clients and staff were key to AP's expansion in EMEA and APAC. As AP and the partnership marketing industry continue a rapid global growth and evolution, Helen will be instrumental in our mission to provide AP clients with integrated marketing strategies in new and existing markets," says Matt Wool, CEO of Acceleration Partners.

Southgate became MD of AP EMEA in July 2017 and launched the business's EMEA arm, which has flourished with the in-market team now managing 40 clients across more than 15 countries. In 2019, she took on the management of AP APAC. In her new role as Chief Global Officer, she will focus on global strategy. AP has hubs in 3 continents and programmes managed in over 40 countries, providing its clients with in-market experts who speak the local language, understand market nuances and have existing in-country partner relationships. In the last year, the company has driven $5.5 B+ in revenue for clients and 58% YOY client programme growth.

"I am excited to serve as Acceleration Partner's first Chief Global Officer, and energised to continue to scale and grow AP's global network to effectively deliver the best partnership marketing around the world," said Helen Southgate, Chief Global Officer at Acceleration Partners.

To learn more about how Acceleration Partners' can help you grow across Europe and around the world, click here. If you are a partner interested in promoting leading brands across Europe, click here.

About Acceleration Partners

Founded in 2007, Acceleration Partners is the recognised leader in partnership marketing and a five-time International Performance Marketing Award (IPMA) winner in the "Best Performance Marketing Agency" category.

Contact: Karen Laverty, 781-697-0514, karen@emediajunction.com

© 2022 PR Newswire
6 Richtige für 2025
Das Börsenjahr 2025 klopft schon an die Tür – und wie immer geht es um die Frage: Welche Aktien werden die großen Gewinner sein? Die Auswahl an Möglichkeiten ist riesig, doch nur ein paar echte Volltreffer stechen heraus.

Ob stabiler Dividenden-Lieferant, Tech-Pionier oder spekulative Wette im Krypto-Bereich – wir haben die Märkte für Sie ausgiebig durchforstet und präsentieren Ihnen 6 Unternehmen, die große Chancen auf außergewöhnliche Kurssteigerungen besitzen. Hier sind, speziell für Sie, Ihre „6 Richtigen“ für 2025.

Fordern Sie jetzt unseren neuen kostenlosen Spezialreport an und erfahren Sie, welche Unternehmen das Potenzial besitzen, im kommenden Jahr richtig durchzustarten!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.