Anzeige
Mehr »
Login
Sonntag, 12.01.2025 Börsentäglich über 12.000 News von 681 internationalen Medien
100 % Anstieg in zwei Tagen: Das technische Signal, das Wall Streets Bären in Panik versetzt!!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
146 Leser
Artikel bewerten:
(0)

Vypr: Innovate 2.0 Conference had a clear message for the consumer goods industry: Innovate better, smarter and don't be afraid to not do business as usual

Finanznachrichten News

MANCHESTER, England, March 31, 2022 /PRNewswire/ -- Vypr's recent Innovate 2.0 conference, included key speakers Emma Beale (Waitrose), David Lennox (Iceland), Richard Shotton (Author of The Choice Factory), Ingo Reinhardt (Buynomics) Ben Davies (Vypr Founder) and Bill Heart (Co-Author: The Agile Innovation Playbook), all who reiterated the importance of evolving the approach to innovation in the food and retail industry. Several key themes were prominent throughout the conference: know your customer, do less better and don't be afraid to take risks - but make sure your choices are optimised in every way possible.

Emma Beale, Partner & Head of Innovation at Waitrose shared her experience: "It would have been easy to take the pressure off innovation during the pandemic but instead, focusing on innovation encouraged us to create new roots to market, such as new partnerships with direct-to-consumer companies such as the Mindful Chef range (launching soon), invigorating key trading periods, as well as launching the new Levantine product range. We became laser focused, we did fewer products, bigger and better, optimising the NPD process at every step, from selecting the project team, increasing our focus on return on investment, to using data tools like Vypr to bring customer insight to light. We aimed to get the product right each time."

David Lennox, Head of Development at Iceland Foods Ltd, also had a clear message for fellow product development peers: "The move to online has made everyone innovate and leverage different platforms, forcing us to evolve the innovation process by making us put all the jigsaw pieces together, to put the right product, for the right customer, on the right platform, at the right time. In my experience, innovation is also about changing the approach… by doing something in a new way and having new ideas about how something can be done. Keeping the customer at the centre of the innovation, focusing in on the 'target' audience but striving to set yourself apart from the competition to create a point of difference with your innovation, remains crucial. Settling for "business as usual" will create barriers, so push the boundaries but know your customer and know the platforms, as the opportunities are there."

For information about the Vypr Innovate 2.0 Conference, please see https://innovate-future.com.

Video: https://mma.prnewswire.com/media/1777723/Vypr.mp4

© 2022 PR Newswire
Gewinner im Megamarkt
Biotechnologie ist eine der bedeutendsten Zukunftstechnologien unserer Zeit. Zahlreiche Biotechnologie- und Pharmakonzerne haben sich unter anderem dem Kampf gegen Tumorerkrankungen verschrieben. Der weltweite Markt für Krebsmedikamente verzeichnet ein stetiges Wachstum. Für das Jahr 2025 wird ein Umsatz von etwa 190,3 Milliarden Euro prognostiziert, mit einer erwarteten jährlichen Wachstumsrate von 6,42% bis 2029, was zu einem geschätzten Marktvolumen von 244,1 Milliarden Euro führen würde.

Wir haben 3 aussichtsreiche Biotechnologieaktien mit Schwerpunkt Erforschung und Entwicklung von Wirkstoffen gegen Tumorerkrankungen ausfindig gemacht, die in den kommenden Monaten und Jahren erhebliches Aufwärtspotenzial versprechen und Vervielfachungspotenzial besitzen.

Fordern Sie jetzt unseren neuen kostenlosen Spezialreport an und erfahren Sie, welche 3 Biotech-Aktien durchstarten und zu Ihrem Börsenerfolg in 2025 beitragen könnten!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.