Anzeige
Mehr »
Login
Sonntag, 05.01.2025 Börsentäglich über 12.000 News von 681 internationalen Medien
Bevorstehende News könnten diesen Kupfer-Explorer ins große Rampenlicht katapultieren
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
473 Leser
Artikel bewerten:
(1)

Harvey Nash Group becomes Nash Squared as it signals its intentions to double global headcount to over 6,000

Finanznachrichten News

LONDON, May 4, 2022 /PRNewswire/ -- Harvey Nash Group, the overall company for six market leading technology and talent businesses including Harvey Nash, NashTech and Alumni, is being renamed to Nash Squared. This comes as the company signals its intentions for rapid growth - which will see its global headcount more than double from 2,500 to over 6,000 during the next five years.

Nash Squared Logo

The company has continued to grow strongly during the pandemic with a number of strategic moves including the acquisition of technology recruitment business, Latitude 36, to become a major force in the US technology recruitment market, the continued global expansion of its technology solutions business, NashTech, with the opening of its third Vietnam office in Danang, and the launch of new offshore development centres in Latin America dedicated to clients based in North & South America.

The move to Nash Squared positions the company as an integrated technology and talent provider.

Becoming Nash Squared also:

  • Firmly positions the company to place the customer at the centre of everything it does - allowing Nash Squared to talk to all clients, from any of its six group brands, about all its services and global capability.
  • Makes a very clear distinction between Nash Squared and Harvey Nash, the company's global technology talent acquisition brand. With significant growth plans for the business this name change removes any confusion about what the Harvey Nash business does and Nash Squared's overall purpose.

Bev White, CEO of Nash Squared said:

"The future for our clients lies in helping them build and transform their digital teams and capability in limitless ways, and the Nash Squared brand positions us strongly as a platform to deliver on this. It also supports our significant growth plans; as we expect to more than double our global headcount from 2,500 to over 6,000 over the next five years."

Full press release

Media Contacts:
David Pippett, ProServ PR
david@proservpr.com
+44 (0) 7899 798197

Nash Squared

Nash Squared are the leading global provider of talent and technology solutions.

We're equipped with a unique network, that realises the potential where people and technology meet. For over three decades we've been helping clients solve broad and complex problems, building and transforming their technology and digital capability.

www.nashsquared.com

© 2022 PR Newswire
6 Richtige für 2025
Das Börsenjahr 2025 klopft schon an die Tür – und wie immer geht es um die Frage: Welche Aktien werden die großen Gewinner sein? Die Auswahl an Möglichkeiten ist riesig, doch nur ein paar echte Volltreffer stechen heraus.

Ob stabiler Dividenden-Lieferant, Tech-Pionier oder spekulative Wette im Krypto-Bereich – wir haben die Märkte für Sie ausgiebig durchforstet und präsentieren Ihnen 6 Unternehmen, die große Chancen auf außergewöhnliche Kurssteigerungen besitzen. Hier sind, speziell für Sie, Ihre „6 Richtigen“ für 2025.

Fordern Sie jetzt unseren neuen kostenlosen Spezialreport an und erfahren Sie, welche Unternehmen das Potenzial besitzen, im kommenden Jahr richtig durchzustarten!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.