Anzeige
Mehr »
Login
Donnerstag, 16.01.2025 Börsentäglich über 12.000 News von 681 internationalen Medien
Letzte Chance, bevor die Bohrer dieses "Monster"-Vorkommen bei einem 13-Millionen-Unternehmen ansteuern
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
270 Leser
Artikel bewerten:
(1)

Kaddra Pte Ltd: Kaddra expands in the UK and France to provide unparalleled retargeting abilities for retailers.

Finanznachrichten News

With its unique marketing solution, Kaddra helps retailers retarget their customers with unprecedented results.

LONDON, May 19, 2022 /PRNewswire/ -- Kaddra announced today it has started implementing its digital retargeting solution to clients in the UK and France and is starting its new expansion phase in Europe. From groceries or bedding to essential oils, the solution helps online retailers overcome the issue of retargeting, which has been one of their biggest challenges.

Behind the US, the United Kingdom is the second-highest average revenue per online shopper at US$ 1,629, followed by France in 4th place at US$ 1,228. Both countries are leading Europe's retail digitalisation with 9.4% and 16% growth in eCommerce sales in 2021. However, many retailers still ?nd it challenging to engage and retain their customers and spend more each year on digital marketing to maintain their growth.

"Since Covid, many retailers have jumped into eCommerce and have been facing challenges ?nding the right people and expertise to run their online marketing. Kaddra's automated solution is the perfect answer to these issues as it does most of the work for the retailer," explained Quentin Chiarugi, Founder and CEO of Kaddra.

The constant evolution of customer behaviour makes conventional marketing methods quickly obsolete. New marketing tools are necessary to reach shoppers on their watches, phones, cars, tablets or home voice assistants.

"Our solution is ideal for providing pro-like retargeting on any device used by shoppers. Our goal is to equip as many online stores as possible with our retargeting engine, so retailers can have a ?ghting chance to succeed in the digital race even if they don't have large budgets or marketing experts," added Chiarugi.

About Kaddra

Kaddra is an award-winning technology company providing retargeting and loyalty solutions for eCommerce platforms, powering digital storefronts for businesses in over 20+ sectors. Harnessing the power of mobile, wearables and voice assistant technologies, Kaddra improves retention and engagement, sales, marketing reach and customer journey at unprecedented levels. To learn more, visit https://www.kaddra.com

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1734311/Kaddra_LOGO.jpg

© 2022 PR Newswire
Gewinner im Megamarkt
Biotechnologie ist eine der bedeutendsten Zukunftstechnologien unserer Zeit. Zahlreiche Biotechnologie- und Pharmakonzerne haben sich unter anderem dem Kampf gegen Tumorerkrankungen verschrieben. Der weltweite Markt für Krebsmedikamente verzeichnet ein stetiges Wachstum. Für das Jahr 2025 wird ein Umsatz von etwa 190,3 Milliarden Euro prognostiziert, mit einer erwarteten jährlichen Wachstumsrate von 6,42% bis 2029, was zu einem geschätzten Marktvolumen von 244,1 Milliarden Euro führen würde.

Wir haben 3 aussichtsreiche Biotechnologieaktien mit Schwerpunkt Erforschung und Entwicklung von Wirkstoffen gegen Tumorerkrankungen ausfindig gemacht, die in den kommenden Monaten und Jahren erhebliches Aufwärtspotenzial versprechen und Vervielfachungspotenzial besitzen.

Fordern Sie jetzt unseren neuen kostenlosen Spezialreport an und erfahren Sie, welche 3 Biotech-Aktien durchstarten und zu Ihrem Börsenerfolg in 2025 beitragen könnten!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.