Anzeige
Mehr »
Login
Dienstag, 24.09.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 690 internationalen Medien
In einem boomenden Goldmarkt ist das die Aktie, die man im Auge behalten sollte
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
PR Newswire
405 Leser
Artikel bewerten:
(2)

Apostle launches new marketing category to help organizations grow

October 2022 sees Apostle introducing a new version of its software for brand ambassadors. At the same time, Apostle brings a renewed version of the existing coaching program. Both are aimed at Social Reach Optimization (SRO), a marketing category that boosts organizations' social media reach by using brand ambassadors and solid content strategies. This unique combination of software and coaching has made implementation easy and accessible for both big company and SME company marketeers, as well as for Apostle's implementation partners.

Reaching goals with brand ambassador software

OSS, the Netherlands, Jan. 4, 2023 /PRNewswire/ --Apostle's software allows marketers to activate brand ambassadors on social media.
"With this, the marketing department becomes the central point within the marketing organization," says Koen Jordaans, Apostle's founder and CEO. "This strategic approach boosts companies' social media reach organically, resulting in reaching their goals for sales, HR, recruitment, and marketing much easier. Bonds with colleagues, retailers, franchise owners, customers, and other business partners will also experience this boost. "

Colleagues in managerial positions within the ambassador's program also use Apostle's software for creating, planning, and sharing social media content. The platform also aids in creating a clear content strategy and brings an uncluttered dashboard for statistical analysis. In addition, the software's new version brings new high-end features based on continuous scientific research and AI technology. These will make content variety and smart planning easier for the user. Moreover, it's made easier for the user to find inspiration for content.

Coaching based on behavioral science

Apostle's associated coaching program has also seen a renewal. "In this case, we're building on the experience we've gathered over the last ten years," Koen says. "We've been able to help thousands of companies already, and have based our new coaching on scientific research on behavioral changes." Apostle's implementation partners can also offer this program to their customers. The coaching program will teach them everything about Social Reach Optimization (SRO) and activating brand ambassadors.

Organizations can easily divide their brand ambassadors into different roles based on function, level of knowledge, and content strategy. In three months' time, customers complete the coaching program - in which they learn how to set up an ambassadors program, start, evaluate and expand. Training consists of at least eight sessions, after which customers choose the sessions they need - to, for instance, introduce new brand ambassadors or to evaluate monthly results.

Worldwide coverage

The accessible software and e-learning programs allow companies worldwide to start an Apostle ambassadors program (for employees, retailers, franchise owners, and other business partners). Apostle will also be looking for new implementation partners worldwide next year. More information on this will follow in the second quarter of 2023.

Cision View original content:https://www.prnewswire.co.uk/news-releases/apostle-launches-new-marketing-category-to-help-organizations-grow-301710291.html

© 2023 PR Newswire
Tenbagger-Chance mit der nächsten BioNTech

Erinnern Sie sich, als Moderna und BioNTech von unbekannten Unternehmen zu globalen Marktführern wurden und frühzeitige Investoren reich belohnt haben?

Die Branche steht vor einem erneuten Innovationsschub – von bahnbrechenden Medikamenten bis hin zu revolutionären Therapien.

Warum sollten Sie dabei sein?

Sie sollten jetzt in Biotech-Aktien einsteigen, weil wir am Beginn einer neuen Ära der medizinischen Innovation stehen könnten! Gen- und Zelltherapien, personalisierte Medizin und bahnbrechende Technologien könnten das Gesundheitswesen revolutionieren – und die Aktienkurse in die Höhe schießen lassen.

Die nächste Erfolgsgeschichte im Biotechbereich warten nur darauf, entdeckt zu werden. Wer jetzt investiert, hat die Chance, von gigantischen Durchbrüchen und enormen Renditen zu profitieren. Warten Sie nicht, bis es zu spät ist - der nächste Biotech-Superstar könnte morgen schon durchstarten!

Verpassen Sie nicht diese Chance!

Fordern Sie sofort unseren brandneuen Biotech-Spezialreport an und erfahren Sie, welche 3 Biotech-Aktien das riesige Potenzial haben, Ihren finanziellen Erfolg zu sichern. Dieser Report ist komplett kostenlos und zeigt Ihnen zukunftsträchtige Investments im Biotech-Sektor.

Handeln Sie jetzt und sichern Sie sich Ihren kostenfreien Report!

Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.