Anzeige
Mehr »
Login
Donnerstag, 26.12.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 680 internationalen Medien
Während die Wall Street über Krypto-ETFs debattiert, liefert dieses Unternehmen 1.000?% RENDITE!!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
GlobeNewswire (Europe)
438 Leser
Artikel bewerten:
(2)

Viva Wine Group creates a new daughter company - Morningstar Brands AB

Finanznachrichten News

Viva Wine Group AB merges two of its Swedish daughter companies Chris Wine & Spirits AB and Winemarket Nordic AB to create the foremost choice for partner brands seeking market excellence and efficient distribution on the Swedish market.

Morningstar Brands AB will become a top-5 importer in sales volumes, and the leading partner brands importer in Sweden, when the two companies merge in January 2024.

The new Morningstar Brands AB management team will consist of: Patrik Stare, Managing Director/Partner; Staffan Dahlgren, Executive Partner; and Stefan Petersson, Executive Partner.

"Morningstar Brands AB will be dedicated to securing its position as the top partner brands importer in Sweden delivering superior logistics, marketing, and sales processes to brand owners seeking excellence.", says Emil Sallnäs, CEO Viva Wine Group.

"We have built an impressive team that truly understands partner brands. I feel confident our model will prove itself.", says Patrik Stare, Managing Director of Chris Wine & Spirits.

"Our capability in collecting, processing, and analyzing relevant data is key to shaping our successful marketing strategies", says Staffan Dahlgren, Managing Director of Winemarket.

Certified Adviser
FNCA Sweden AB is the Company's Certified Adviser on Nasdaq First North Premier Growth Market.

For more information, please contact:
Mikael Sundström, Director Sustainability, Communications & Investor Relations, Viva Wine Group
Tel: +46 70 943 22 26
Email: mikael.sundstrom@vivagroup.se

Patrik Stare, Managing Director at Morningstar Brands AB
Tel: +46 70 984 74 11
Email: patrik@morningstarbrands.se

About Us

Viva Wine Group is the leading wine group in the Nordic monopoly markets, with a strong position in the European e-commerce market for wine. The Group consists of a collection of entrepreneurial companies with head office in Stockholm, developed through organic growth and strategic acquisitions. Viva Wine Group develops, markets, and sells both wholly owned and partner brands and offers affordable quality wines from all over the world to consumers in locations such as the Nordic countries, Germany, Switzerland, Austria, the Czech Republic, France, and the Netherlands. Sustainability is one of our foremost driving forces and we are a leader within certified ethical and organic wine. www.vivagroup.se/en

© 2023 GlobeNewswire (Europe)
6 Richtige für 2025
Das Börsenjahr 2025 klopft schon an die Tür – und wie immer geht es um die Frage: Welche Aktien werden die großen Gewinner sein? Die Auswahl an Möglichkeiten ist riesig, doch nur ein paar echte Volltreffer stechen heraus.

Ob stabiler Dividenden-Lieferant, Tech-Pionier oder spekulative Wette im Krypto-Bereich – wir haben die Märkte für Sie ausgiebig durchforstet und präsentieren Ihnen 6 Unternehmen, die große Chancen auf außergewöhnliche Kurssteigerungen besitzen. Hier sind, speziell für Sie, Ihre „6 Richtigen“ für 2025.

Fordern Sie jetzt unseren neuen kostenlosen Spezialreport an und erfahren Sie, welche Unternehmen das Potenzial besitzen, im kommenden Jahr richtig durchzustarten!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.