Ascential is now emerging in its post-transaction form, with a clear focus on its events-led businesses in marketing and financial technology. FY23 financial performance came in ahead of market expectations, despite some headwinds in the fintech market, with a particularly good improvement in adjusted EBITDA margin in the marketing segment from 40.4% to 42.6%, delivered on 22% organic revenue growth. Corporate transactions have raised £1.2bn (with more to be generated through the sale of Hudson MX, currently progressing). £850m is being returned to shareholders via the combination of a tender offer, special dividend and an on-market buyback.Den vollständigen Artikel lesen ...
Sie erhalten auf FinanzNachrichten.de kostenlose Realtime-Aktienkurse von und .
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen.
Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen,
bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen
Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu
verstehen sein kann.