Anzeige
Mehr »
Login
Montag, 23.12.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 680 internationalen Medien
Die erste börsennotierte Gesellschaft, die auf das gemeinsame Wachstum von Solana, XRP und Dogecoin setzt!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche

WKN: 909190 | ISIN: US9884981013 | Ticker-Symbol: TGR
Tradegate
23.12.24
19:03 Uhr
127,05 Euro
+0,10
+0,08 %
Branche
Nahrungsmittel/Agrar
Aktienmarkt
S&P 500
1-Jahres-Chart
YUM BRANDS INC Chart 1 Jahr
5-Tage-Chart
YUM BRANDS INC 5-Tage-Chart
RealtimeGeldBriefZeit
127,90128,4521:33
127,90128,4521:34
ACCESSWIRE
390 Leser
Artikel bewerten:
(2)

Yum! Brands: Earth Day 2024: How KFC is Championing Sustainability

Finanznachrichten News

NORTHAMPTON, MA / ACCESSWIRE / April 24, 2024 / KFC

As the proud owners of one of the most iconic pieces of packaging in the world - our bucket - there's no question on where we stand in Planet vs Plastics. For Earth Day, we're sharing 4 ways KFC is showing up for Team Planet.

Recovering and reducing plastic - From exploring plant-based plastics with KFC India and reducing single-use plastic with KFC South Africa, we're well on our way to reaching our goal for all plastic-based, consumer-facing packaging to be made from recoverable or reusable materials by 2025.

Reducing waste - KFC UK & Ireland are piloting a new front-of-house bin that educates consumers on sorting waste vs. recoverable materials and has increased the average recycling rate from 17% to 30%. We also know we can't do this work alone, which is why Yum! Brands is a supporting partner of the NextGen Consortium which aims to address single-use foodservice packaging waste by advancing design, commercialization and recovery of packaging alternatives.

Investing in circularity - We're globally rolling out Green Line Furniture, a new collection of sustainable, highly durable furnishings made from recycled materials that is also modular, which means only the parts that are worn down need to be replaced during renovations vs. discarding the whole thing.

Collaborating to build trust and impact - Throughout the year, KFC leaders, franchisees and suppliers gather to share best practices and break through barriers. We know this type of collaboration helps us turn local solutions into global ones and identify opportunities to drive both efficiency and scale of our packaging portfolio.

View additional multimedia and more ESG storytelling from Yum! Brands on 3blmedia.com.

Contact Info:
Spokesperson: Yum! Brands
Website: https://www.3blmedia.com/profiles/yum-brands
Email: info@3blmedia.com

SOURCE: Yum! Brands



View the original press release on accesswire.com

© 2024 ACCESSWIRE
Treibt Nvidias KI-Boom den Uranpreis?
In einer Welt, in der künstliche Intelligenz zunehmend zum Treiber technologischer Fortschritte wird, rückt auch der Energiebedarf, der für den Betrieb und die Weiterentwicklung von KI-Systemen erforderlich ist, in den Fokus.

Nvidia, ein Vorreiter auf dem Gebiet der KI, steht im Zentrum dieser Entwicklung. Mit steigender Nachfrage nach leistungsfähigeren KI-Anwendungen steigt auch der Bedarf an Energie. Uran, als Schlüsselkomponente für die Energiegewinnung in Kernkraftwerken, könnte dadurch einen neuen Stellenwert erhalten.

Dieser kostenlose Report beleuchtet, wie der KI-Boom potenziell den Uranmarkt beeinflusst und stellt drei aussichtsreiche Unternehmen vor, die von diesen Entwicklungen profitieren könnten und echtes Rallyepotenzial besitzen

Handeln Sie Jetzt!

Fordern Sie jetzt den brandneuen Spezialreport an und profitieren Sie von der steigenden Nachfrage, der den Uranpreis auf neue Höchststände treiben könnte.
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.