Anzeige
Mehr »
Login
Samstag, 21.12.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 679 internationalen Medien
Breaking News: Vorweihnachtlicher Kaufrausch an der Börse?
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
ACCESSWIRE
114 Leser
Artikel bewerten:
(0)

The Marketing Practice Hires New CRO to Boost Global Growth

Finanznachrichten News

NEW YORK, NY / ACCESSWIRE / October 2, 2024 / The Marketing Practice, a global B2B marketing agency specializing in brand activation, account-based marketing (ABM), demand generation, and channel marketing, has appointed Prasanjeet "PD" Dutta Baruah as its Chief Revenue Officer (CRO). PD, as he is known, will be responsible for strengthening the overall revenue function of the business, focused on strengthening existing client relationships and building a pipeline of new clients. This new appointment follows global growth and acquisitions for The Marketing Practice and continues its investment in the U.S.

Prasanjeet 'PD' Dutta Baruah, Chief Revenue Officer (CRO), The Marketing Practice

Prasanjeet 'PD' Dutta Baruah, Chief Revenue Officer (CRO), The Marketing Practice



Prior to joining The Marketing Practice, Dutta Baruah spent nine successful years at Meta, working at the forefront of technology and media, leading global accounts where he drove client relationships with global enterprise brands. Before that, he was CMO in organizations in the luxury hospitality and finance sectors.

In his role, Dutta Baruah will focus on aligning and strengthening the organization's revenue function and will be responsible for sales, revenue, marketing, product and leading The Marketing Practice's efforts on client satisfaction, growth and retention.

Prasanjeet "PD" Dutta Baruah, said, "I am excited to join The Marketing Practice to work alongside the exceptional teams as we continue to build our success on the foundation of deep, sustaining client relationships driven by our ability to understand, appreciate and deliver 'best-in-class' service to our clients consistently."

Clive McNamara, founder and non-executive Director, said, "We're thrilled to welcome PD who will continue to strengthen our global leadership team and focus. PD's proven ability to deliver on ambitious revenue targets, lead global cross-functional teams, coupled with his innovative approach to business development and customer engagement, made him a natural choice. As CMOs and CROs come closer together to drive marketing that impacts the business, a CRO with a marketing background is exactly what our clients need. We have ambitious growth plans, and PD is going to be critical to that effort."

About The Marketing Practice

Founded in 2002, The Marketing Practice is a global B2B marketing leader with offices in the U.S., U.K., Germany, Singapore, and Australia. At The Marketing Practice, we believe that marketing should drive more - more impact, more revenue, and more shareholder value. In a world filled with ineffective marketing, it's no wonder businesses often view it as a cost to cut. But marketing, when done right, is the most powerful investment for creating sustainable growth. Our clients are changing the world and we believe marketing should change theirs, too. That's why we don't just do more marketing; we do marketing that means more. For more information, visit www.themarketingpractice.com.

Contact Information

Claire Lund
Senior Marketing Manager
clund@themarketingpractice.com
206-960-4036

SOURCE: The Marketing Practice

.

View the original press release on newswire.com.

© 2024 ACCESSWIRE
Treibt Nvidias KI-Boom den Uranpreis?
In einer Welt, in der künstliche Intelligenz zunehmend zum Treiber technologischer Fortschritte wird, rückt auch der Energiebedarf, der für den Betrieb und die Weiterentwicklung von KI-Systemen erforderlich ist, in den Fokus.

Nvidia, ein Vorreiter auf dem Gebiet der KI, steht im Zentrum dieser Entwicklung. Mit steigender Nachfrage nach leistungsfähigeren KI-Anwendungen steigt auch der Bedarf an Energie. Uran, als Schlüsselkomponente für die Energiegewinnung in Kernkraftwerken, könnte dadurch einen neuen Stellenwert erhalten.

Dieser kostenlose Report beleuchtet, wie der KI-Boom potenziell den Uranmarkt beeinflusst und stellt drei aussichtsreiche Unternehmen vor, die von diesen Entwicklungen profitieren könnten und echtes Rallyepotenzial besitzen

Handeln Sie Jetzt!

Fordern Sie jetzt den brandneuen Spezialreport an und profitieren Sie von der steigenden Nachfrage, der den Uranpreis auf neue Höchststände treiben könnte.
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.