Anzeige
Mehr »
Login
Samstag, 19.10.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 675 internationalen Medien
Diese Aktie steigt um 225%! Ist ein Kupfer-Engpass im Gange?!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
GlobeNewswire (Europe)
141 Leser
Artikel bewerten:
(0)

HotelPlanner.com: HotelPlanner Welcomes Dan Brown as Brand Ambassador

The company is sponsoring Dan Brown, a British professional Golfer, top 10 in the 152nd Open at Royal Troon, 4th in the Amgen Irish Open and 4th in the SDC Championship.

WEST PALM BEACH, Fla., Oct. 16, 2024, one of the world's top-ranked Golfers.

Dan Brown has enjoyed a successful amateur career, winning the English Amateur and the Dutch Junior Open.

He graduated to the European Challenge Tour from the PGA EuroPro Tour in 2021 with an impressive first season finishing 30th on the Road to Mallorca Rankings.

Dan finished third at DP World Tour Qualifying School Final Stage to secure a card for the 2023 season. He earned a maiden victory in his rookie year at the ISPS HANDA World Invitational, presented by AVIV Clinics.

"I'm excited to announce I'm partnering with HotelPlanner as their brand ambassador," says Dan Brown. "Whether you're playing professional golf or on vacation, you deserve the best accommodations, and HotelPlanner delivers."

"We're absolutely thrilled to welcome Dan to the HotelPlanner family as our brand ambassador," says HotelPlanner CEO and co-founder, Tim Hentschel. "Dan's dedication to excellence, resonates with our core values at HotelPlanner."

About HotelPlanner

HotelPlanner is a leading travel technology company and hotel booking platform that combines proprietary artificial intelligence, and a 24/7 global gig-based reservations and customer service network. HotelPlanner is one of the world's leading providers of individual, group and corporate travel bookings. Founded in 2003, HotelPlanner has enduring partnerships with the world's largest online travel agencies, well-known global hotel chains, individual hotels, online wedding providers, ancillary lodging providers, corporations, sporting organizations from youth to professional, universities, and government agencies. HotelPlanner's family of brands includes its flagship site HotelPlanner.com, its meetings & events-focused sites Meetings.com; EventConnect.com; and VenueExplorer.com; Lucid Travel, which focuses on sports team travel; Eventsquid, which focuses on corporate and association event registration; Cleverdis, a mainstay in trade show media and Travelmole a leading publication for the travel industry.

Tim Gunstone
Chief Communications Officer, HotelPlanner Inc
Tim.gunstone@hotelplanner.com


© 2024 GlobeNewswire (Europe)
Nach der Korrektur – 3 Kupferproduzenten für das Comeback

Kupfer wird oft als „das Gold der Energiewende“ bezeichnet, weil es aufgrund seiner hervorragenden elektrischen Leitfähigkeit eine zentrale Rolle in vielen Technologien spielt, die für nachhaltige Energiesysteme entscheidend sind. Experten gehen aufgrund der Angebotsknappheit von einem Superzyklus aus.

Korrektur als Einstiegschance

Nach Höchstständen im Mai korrigierte das rote Metall stark. Die Abwärtsspirale verstärkte sich in den vergangenen Tagen aufgrund schwacher Konjunkturdaten aus den USA und China. Langfristig könnte sich die aktuell laufende Korrektur als exzellente Einstiegsmöglichkeit herausstellen.

3 Kupferaktien mit hohem Potential

Im neuen, kostenlosen Spezialreport stellen wir drei aussichtsreiche Unternehmen vor, die bei einem weiteren Anstieg überproportional profitieren könnten.

Handeln Sie jetzt und sichern Sie sich Ihren kostenfreien Report!

Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.