Anzeige
Mehr »
Login
Sonntag, 24.11.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 677 internationalen Medien
Microsofts, Googles und Amazons nukleares Wettrennen macht diese Uranaktie zu einem Muss!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche

WKN: A14ZR0 | ISIN: GB00BWFY5505 | Ticker-Symbol: N/A
1-Jahres-Chart  (nicht börsennotiert)
NIELSEN HOLDINGS PLC Chart 1 Jahr
ACCESSWIRE
169 Leser
Artikel bewerten:
(1)

Fanáticos: Nielsen's Playbook on Hispanic Media Consumption and Sports Engagement

Finanznachrichten News

Nielsen 2024 Diverse Intelligence Series

NORTHAMPTON, MA / ACCESSWIRE / October 21, 2024 / Nielsen
Originally published on Nielsen Insights

Hispanics aren't just watching the game, they're changing it. This report provides deeper insights into how Hispanic fans engage with sports media and are shaping the future of U.S. sports culture.

Download the report

The Hispanic community: A growing influence in U.S. sports

The Hispanic community consists of about 65 million people - almost one-fifth of the U.S. population. From food and music to business leaders and sports stars, Hispanics have tremendous influence on the U.S. economy and culture. Now, the community is rewriting the playbook on how the U.S. engages with sports and sports media.

  • 71%: Hispanics were responsible for 71% of U.S. population growth between 2022-2023

  • $3.4T: U.S. Hispanics are a spending powerhouse - with $3.4 trillion in purchasing power

  • 51%: Hispanic audience viewership of the Super Bowl has increased 51% from 2021 to 2024

Connecting with Hispanic sports fans

Hispanic fans are driving new trends in sports viewership. Brands, leagues and media rights holders have a unique opportunity to connect with a passionate, growing and influential audience. To help you better understand these fans, this report includes key sections:

A look at Hispanic media consumption

While Hispanic audiences spend less time with traditional media than the general U.S. population, they're tuning in to sports in big numbers. According to Nielsen audience measurement, The 2024 Copa América Final attracted over 12 million viewers across Univision and Fox - becoming the most watched Copa Final in U.S. history - and 53% of viewers in the U.S. were Hispanic.

How Hispanics are changing the game

For sports lovers, fandom runs much deeper than the final score. And Hispanic athletes' influence extends beyond the field. These sports stars are leveraging their platforms to drive real impact, both in their sport and in the broader cultural conversation.

The power of sports sponsorships

Hispanic sports fans are enthusiastic about the brands who support the sports they care about. Compared to the general population, Hispanic sports fans are 32% more likely to consider a brand for the first time when they sponsor a sport they follow.

Opportunities to engage Hispanic fans

As media has fragmented, sports-especially live sports-are playing a bigger role in media and advertising. Download Nielsen's playbook on Hispanic audiences, sports and media engagement to discover opportunities for fan and brand engagement with Hispanic trendsetters.

Download the report

View additional multimedia and more ESG storytelling from Nielsen on 3blmedia.com.

Contact Info:
Spokesperson: Nielsen
Website: https://www.3blmedia.com/profiles/nielsen
Email: info@3blmedia.com

SOURCE: Nielsen



View the original press release on accesswire.com

© 2024 ACCESSWIRE
Treibt Nvidias KI-Boom den Uranpreis?
In einer Welt, in der künstliche Intelligenz zunehmend zum Treiber technologischer Fortschritte wird, rückt auch der Energiebedarf, der für den Betrieb und die Weiterentwicklung von KI-Systemen erforderlich ist, in den Fokus.

Nvidia, ein Vorreiter auf dem Gebiet der KI, steht im Zentrum dieser Entwicklung. Mit steigender Nachfrage nach leistungsfähigeren KI-Anwendungen steigt auch der Bedarf an Energie. Uran, als Schlüsselkomponente für die Energiegewinnung in Kernkraftwerken, könnte dadurch einen neuen Stellenwert erhalten.

Dieser kostenlose Report beleuchtet, wie der KI-Boom potenziell den Uranmarkt beeinflusst und stellt drei aussichtsreiche Unternehmen vor, die von diesen Entwicklungen profitieren könnten und echtes Rallyepotenzial besitzen

Handeln Sie Jetzt!

Fordern Sie jetzt den brandneuen Spezialreport an und profitieren Sie von der steigenden Nachfrage, der den Uranpreis auf neue Höchststände treiben könnte.
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.