Anzeige
Mehr »
Login
Freitag, 15.11.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 676 internationalen Medien
Strategische Partnerschaft für sichere KI- und Quantentechnologie im Gesundheitswesen
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
ACCESSWIRE
148 Leser
Artikel bewerten:
(0)

ICS.cx: ICS Rolls Out Free 100-Hour Customer Journey Service

Finanznachrichten News

MEDFORD LAKES, NJ / ACCESSWIRE / November 6, 2024 / ICS.cx rolls out its free 100-Hour Customer Journey Service for new ICS customers seeking to improve customer service, customer retention and profitability.

"By understanding a company's Customer Journey," notes ICS President Ken Kiernan, "companies can perfect their sales and support responses at every step of the customer journey - from their website chatbot to AI-enhanced contact center systems to Workforce Management (WFM) that ensures employee availability for fast response."

ICS is providing 100 hours of its Customer Journey mapping service free to new customers who sign up for its WFM Cloud Service or a similar contact center investment through its Best-of-Breed program with at least 250 seats during the calendar year 2024.

ICS sells and supports Best-of-Breed Customer Experience solutions including CallCabinet, ConvergeOne, Eventide, Frontline Group, Hammer, NICE, Telarus, Wilmac Technologies and others. The ICS Best-of-Breed portfolio includes solutions for AI, call recording, robotic process automation (RPA), conversation analytics, sales engineering, WFM, CX testing and assurance, and ICS engineering support for superior customer experiences.

To claim your 100 hours of Customer Journey Service, please see: www.ics.cx/contact

About ICS.cx???

Since its founding in 2007, ICS.cx has excelled in state-of-the-art?customer experience (CX) systems and now serves all aspects of contact center management, including legal, reporting, and compliance requirements. ICS.cx integrates solutions from multiple leading CX suppliers and operates the ICS Workforce Management cloud service that applies AI and machine learning to help businesses manage their workforce and call center operations. ICS.cx has installed and supported solutions as large as 10,000 seats for financial, insurance, healthcare, consumer products, and other companies dedicated to superior customer experiences. ICS.cx designs, installs, and supports CX solutions, driving customer engagement and encouraging agents through best-in-class AI, omnichannel, and automation solutions. CX consultants can sign up for the ICS Best-of-Breed program to access the industry's leading CX products and ICS Best-of-Breed Engineering Support.

Contact Information

Jessica Lombao
jessica.lombao@issuerdirect.com

SOURCE: ICS.cx

.

View the original press release on newswire.com.

© 2024 ACCESSWIRE
Nach Nvidia: 5 KI-Revolutionäre aus der zweiten Reihe!
Künstliche Intelligenz hat spätestens nach dem Raketenstart von Chat GPT das Leben aller verändert. Doch der Superzyklus steht nach Meinungen von Experten erst am Anfang. Während Aktien wie Nvidia von der ersten Aufwärtsentwicklung stark profitieren konnten, versprechen aussichtsreiche Player aus der

zweiten Reihe noch enormes Aufwärtspotenzial.

Im kostenlosen, exklusiven Spezialreport präsentieren wir ihnen 5 innovative KI-Unternehmen, die bahnbrechende Entwicklungen in diesem Sektor prägen könnten.

Warum sollten Sie dabei sein?
Trotz der jüngsten Erfolge steht die Entwicklung der künstlichen Intelligenz noch am Beginn eines neuen Superzyklus. Experten gehen davon aus, dass der Sektor bis 2032 global auf 1,3 Billionen US-Dollar explodieren wird, wobei ein großer Teil auf Hardware und Infrastruktur entfallen wird.

Nutzen Sie die Chance!
Fordern Sie sofort unseren brandneuen Spezialreport an und erfahren Sie, welche 5 KI-Aktien das größte Potenzial zur Vervielfachung besitzen. Dieser Report ist komplett kostenlos und zeigt Ihnen die aussichtsreichsten Investments im KI-Sektor.
Handeln Sie jetzt und sichern Sie sich Ihren kostenfreien Report!

Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.