Anzeige
Mehr »
Login
Donnerstag, 21.11.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 677 internationalen Medien
Von Solarenergie zu digitalen Assets: Die Strategie hinter der 75-Prozent-Rallye
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
ACCESSWIRE
239 Leser
Artikel bewerten:
(1)

More Than 50 Women From Agriculture Meet in Córdoba with "Women in Campaign"

Finanznachrichten News

NORTHAMPTON, MA / ACCESSWIRE / November 8, 2024 / CNH

Women in Campaign, a program promoted by New Holland, a CNH brand, celebrated Rural Women's Day in the province of Córdoba.

The event brought together more than 50 women, including customers, producers, office and plant collaborators, as well as dealership personnel from various regions of the country, in a special field day.

The meeting took place at the Santa Julia Establishment, belonging to the Catholic University of Cordoba, where students and teachers offered a space for debate on "the livestock experience" and presented the initiatives of the faculty related to the agricultural industry. The participants took a guided tour of the institution's facilities.

Professionals from Banco Santander also participated, offering talks on topics such as emotional intelligence, personal finance management and technology applied to agriculture.

"We are very pleased to have organized this meeting of Women in Campaign, a project that was born three years ago and that continues to gain strength in the region,"said Natalia Álvarez, Marketing Specialist of New Holland.

Attendees also had the opportunity to carry out dynamic tests with New Holland tractors. "Women in Campaign is not just a project; It is an opportunity for rural women to empower themselves, share experiences and weave networks. Together, we are driving growth and innovation in our communities," said Stephanie Cipriani, also a Marketing Specialist for the brand.

Mujeres en Campaña is a program of New Holland Argentina that seeks to reach women of all ages and geographical areas. It is a project built with the collaboration of people from all over the country. From north to south, and east to west, there are stories that inspire, empower, and deserve to be told.

Women in Campaign

View additional multimedia and more ESG storytelling from CNH on 3blmedia.com.

Contact Info:
Spokesperson: CNH
Website: https://www.3blmedia.com/profiles/cnh
Email: info@3blmedia.com

SOURCE: CNH



View the original press release on accesswire.com

© 2024 ACCESSWIRE
Nach Nvidia: 5 KI-Revolutionäre aus der zweiten Reihe!
Künstliche Intelligenz hat spätestens nach dem Raketenstart von Chat GPT das Leben aller verändert. Doch der Superzyklus steht nach Meinungen von Experten erst am Anfang. Während Aktien wie Nvidia von der ersten Aufwärtsentwicklung stark profitieren konnten, versprechen aussichtsreiche Player aus der

zweiten Reihe noch enormes Aufwärtspotenzial.

Im kostenlosen, exklusiven Spezialreport präsentieren wir ihnen 5 innovative KI-Unternehmen, die bahnbrechende Entwicklungen in diesem Sektor prägen könnten.

Warum sollten Sie dabei sein?
Trotz der jüngsten Erfolge steht die Entwicklung der künstlichen Intelligenz noch am Beginn eines neuen Superzyklus. Experten gehen davon aus, dass der Sektor bis 2032 global auf 1,3 Billionen US-Dollar explodieren wird, wobei ein großer Teil auf Hardware und Infrastruktur entfallen wird.

Nutzen Sie die Chance!
Fordern Sie sofort unseren brandneuen Spezialreport an und erfahren Sie, welche 5 KI-Aktien das größte Potenzial zur Vervielfachung besitzen. Dieser Report ist komplett kostenlos und zeigt Ihnen die aussichtsreichsten Investments im KI-Sektor.
Handeln Sie jetzt und sichern Sie sich Ihren kostenfreien Report!

Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.