Anzeige
Mehr »
Login
Samstag, 21.12.2024 Börsentäglich über 12.000 News von 679 internationalen Medien
Breaking News: Vorweihnachtlicher Kaufrausch an der Börse?
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche

WKN: A3CRFP | ISIN: SE0016101844 | Ticker-Symbol: 1I9A
Tradegate
20.12.24
15:40 Uhr
1,711 Euro
-0,033
-1,86 %
Branche
Telekom
Aktienmarkt
OMX Stockholm 30
1-Jahres-Chart
SINCH AB Chart 1 Jahr
5-Tage-Chart
SINCH AB 5-Tage-Chart
RealtimeGeldBriefZeit
1,7161,76813:04
1,7351,75220.12.
PR Newswire
870 Leser
Artikel bewerten:
(2)

Sinch AB: Sinch Reaches Milestone of 1 billion RCS Business Messages Delivered Worldwide

Finanznachrichten News

STOCKHOLM, Nov. 20, 2024 /PRNewswire/ -- Sinch (Sinch AB (publ)) (XSTO: SINCH), which is pioneering the way the world communicates through its Customer Communications Cloud, today announced that during 2024, the company has successfully delivered more than 1 billion Rich Communication Services (RCS) business messages for businesses worldwide. This milestone underscores Sinch's role as a trusted partner when businesses seek out innovative messaging solutions to engage with their customers.

A pioneer in advanced mobile messaging and RCS technology, Sinch launched the first RCS API in 2018 to enable feature-rich, interactive messaging experiences. Today, Sinch partners with Google and mobile operators worldwide, enabling businesses to send RCS messages in every market where RCS Business Messaging is available. This extensive global reach empowers brands to connect with customers through engaging, personalized communications directly within their favorite native messaging apps.

Sinch offers multiple ways for businesses to leverage RCS, including its Conversation API, RCS Upscale solution, and turnkey software applications. RCS Upscale enables businesses to seamlessly transition from SMS to RCS with minimal changes to systems and processes. The Conversation API enhances flexibility, adds features, and supports additional messaging platforms like WhatsApp for a unified and comprehensive customer communication strategy. Businesses can also integrate RCS through Sinch's ecosystem partnerships, simplifying adoption and scalability.

RCS Business Messaging is now being introduced to rising numbers of businesses and consumers as mobile operators across the world enable the service. The technology works on both Apple and Android devices and is made available, by default, through the preinstalled messaging app that consumers already use for SMS.

"This milestone marks the beginning of a new era in business messaging," said Sean O'Neal, Chief Product Officer at Sinch. "RCS builds on the strengths of SMS, but adds a wealth of value-adding capabilities, and we're excited to make these opportunities available to our many business customers throughout the world."

This achievement reinforces Sinch's position as a leader in omnichannel communication and a trusted partner for businesses looking to enhance customer engagement with innovative and advanced messaging solutions.

For more information on how Sinch's RCS solutions can transform your business communications, visit Sinch.com

For further information, please contact:

Janet Lennon, Director of PR and Global Communications
janet.lennon@sinch.com | 206-914-6175

This information was brought to you by Cision http://news.cision.com

https://news.cision.com/sinch-ab/r/sinch-reaches-milestone-of-1-billion-rcs-business-messages-delivered-worldwide,c4068802

Cision View original content:https://www.prnewswire.co.uk/news-releases/sinch-reaches-milestone-of-1-billion-rcs-business-messages-delivered-worldwide-302311208.html

© 2024 PR Newswire
Treibt Nvidias KI-Boom den Uranpreis?
In einer Welt, in der künstliche Intelligenz zunehmend zum Treiber technologischer Fortschritte wird, rückt auch der Energiebedarf, der für den Betrieb und die Weiterentwicklung von KI-Systemen erforderlich ist, in den Fokus.

Nvidia, ein Vorreiter auf dem Gebiet der KI, steht im Zentrum dieser Entwicklung. Mit steigender Nachfrage nach leistungsfähigeren KI-Anwendungen steigt auch der Bedarf an Energie. Uran, als Schlüsselkomponente für die Energiegewinnung in Kernkraftwerken, könnte dadurch einen neuen Stellenwert erhalten.

Dieser kostenlose Report beleuchtet, wie der KI-Boom potenziell den Uranmarkt beeinflusst und stellt drei aussichtsreiche Unternehmen vor, die von diesen Entwicklungen profitieren könnten und echtes Rallyepotenzial besitzen

Handeln Sie Jetzt!

Fordern Sie jetzt den brandneuen Spezialreport an und profitieren Sie von der steigenden Nachfrage, der den Uranpreis auf neue Höchststände treiben könnte.
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.