Anzeige
Mehr »
Login
Samstag, 18.01.2025 Börsentäglich über 12.000 News von 682 internationalen Medien
Letzte Chance, bevor die Bohrer dieses "Monster"-Vorkommen bei einem 13-Millionen-Unternehmen ansteuern
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche
ACCESS Newswire
205 Leser
Artikel bewerten:
(1)

More Than 1,200 Young People Were Part of the Case IH Planting Project

Finanznachrichten News

NORTHAMPTON, MA / ACCESS Newswire / January 16, 2025 / Case IH, a CNH brand, started the Siembra Project, an initiative conceived and designed to connect the company with new generations through educational and technical activities in institutions throughout the country. From kindergartens to universities, the program aims to share knowledge, values and experiences that position the brand as a leader in educational and agricultural fields.

Jonatan Caruso, Case IH's Commercial Marketing Manager for Argentina and one of the promoters of the Siembra Project, stressed that "the initiative seeks to position the brand in people's minds and hearts."

Recently, the Siembre Project strengthened the brand's presence in educational institutions throughout the country, with more than 1,200 children and students who were able to enjoy the experience. The project successfully reached a significant number of projects in Buenos Aires, Córdoba, Tucumán, La Pampa, Santa Fe and Chaco: 11 kindergartens, 14 schools and 9 tertiary and universities.

These initiatives are adapted to the different stages of development and learning, guaranteeing a personalized approach for each educational level. "We worked with a psychologist and educational psychologist to find out what the key ages were and to be able to create more assertive experiences. We involve several areas of Case IH together with the dealers to have a greater impact and ultimately try to reach the entire country. Today, seeing the scope of stage 1, the results and the comments that reached the dealerships, it fills me with pride," Caruso added.

"This year we expect the project to continue growing, adding more dealerships and expanding our impact. Our goal is to strengthen the relationship with the educational communities and strengthen the recognition of our brand among future generations, sowing the foundations for a promising future in the country's agricultural and social sector," said Rodrigo Lanciotti, Marketing Manager of Case IH.

View additional multimedia and more ESG storytelling from CNH on 3blmedia.com.

Contact Info:
Spokesperson: CNH
Website: https://www.3blmedia.com/profiles/cnh
Email: info@3blmedia.com

SOURCE: CNH



View the original press release on ACCESS Newswire

© 2025 ACCESS Newswire
Gewinner im Megamarkt
Biotechnologie ist eine der bedeutendsten Zukunftstechnologien unserer Zeit. Zahlreiche Biotechnologie- und Pharmakonzerne haben sich unter anderem dem Kampf gegen Tumorerkrankungen verschrieben. Der weltweite Markt für Krebsmedikamente verzeichnet ein stetiges Wachstum. Für das Jahr 2025 wird ein Umsatz von etwa 190,3 Milliarden Euro prognostiziert, mit einer erwarteten jährlichen Wachstumsrate von 6,42% bis 2029, was zu einem geschätzten Marktvolumen von 244,1 Milliarden Euro führen würde.

Wir haben 3 aussichtsreiche Biotechnologieaktien mit Schwerpunkt Erforschung und Entwicklung von Wirkstoffen gegen Tumorerkrankungen ausfindig gemacht, die in den kommenden Monaten und Jahren erhebliches Aufwärtspotenzial versprechen und Vervielfachungspotenzial besitzen.

Fordern Sie jetzt unseren neuen kostenlosen Spezialreport an und erfahren Sie, welche 3 Biotech-Aktien durchstarten und zu Ihrem Börsenerfolg in 2025 beitragen könnten!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.