Anzeige
Mehr »
Login
Donnerstag, 23.01.2025 Börsentäglich über 12.000 News von 682 internationalen Medien
Amazon investiert Millionen in Kernenergie - so können Sie sich früh positionieren!
Anzeige

Indizes

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Aktien

Kurs

%
News
24 h / 7 T
Aufrufe
7 Tage

Xetra-Orderbuch

Fonds

Kurs

%

Devisen

Kurs

%

Rohstoffe

Kurs

%

Themen

Kurs

%

Erweiterte Suche

WKN: 604843 | ISIN: DE0006048432 | Ticker-Symbol: HEN3
Xetra
23.01.25
17:35 Uhr
83,92 Euro
+0,32
+0,38 %
1-Jahres-Chart
HENKEL AG & CO KGAA Chart 1 Jahr
5-Tage-Chart
HENKEL AG & CO KGAA 5-Tage-Chart
RealtimeGeldBriefZeit
83,9084,1819:30
83,9084,1819:24
ACCESS Newswire
174 Leser
Artikel bewerten:
(1)

Henkel: all free clear Detergent Becomes the First-Ever Laundry Brand in the US to Introduce NaviLens Technology on Its Packaging

Finanznachrichten News

The innovative scanning and navigation app will empower people with blindness and low vision through accessible technology within the laundry aisle

STAMFORD, CT / ACCESS Newswire / January 23, 2025 / all® free clear-the #1 doctor recommended laundry detergent brand for sensitive skin-today announced the brand will be the first laundry detergent in the U.S. to incorporate NaviLens technology on its packaging and will be featured on the all® free clear MIGHTY PACS® Original laundry detergent tubs and pouches. Dedicated to creating more accessible environments, NaviLens is a navigation and scanning app for those with low vision and blindness. With more than 7 million Americans* living with low vision, the all® free clear brand recognizes the strong need for resources that provide greater independence and access during their day-to-day experiences.

"With NaviLens technology on our all® free clear MIGHTY PACS® Original packaging, we aim to make laundry more accessible so people can complete this essential, everyday task with greater ease and peace of mind," said Philipp Schaffer, Corporate Senior Vice President and Regional Head of Henkel Consumer Brands North America. "We are pleased to make laundry care more inclusive-from the store to home."

NaviLens smart codes will be located on the front of all® free clear MIGHTY PACS® Original, which are pre-measured unit-dose detergent pacs that provide added convenience on laundry day. Once individuals download the NaviLens app, the device detects NaviLens codes, audibly notifying the user of the product name, type, dosing instructions and precise in-store location. NaviLens can benefit those with blindness, low vision, language barriers and anyone in need of additional resources.

"Our partnership with all® free clear laundry detergent marks an important step in offering NaviLens technology in everyday household products, enhancing the shopping experience for all consumers," said Javier Pita, Chief Executive Officer of NaviLens. "It is our mission to empower people who are blind or have low vision through our cutting-edge technology. This collaboration represents another stride toward expanding NaviLens accessible codes to more everyday environments, positively impacting the daily experiences of millions."

In addition to updating its packaging, the all® free clear brand will donate $25,000 to the American Foundation for the Blind this February in honor of Low Vision Awareness Month to help propel the organization's mission to create equal opportunities and expand possibilities for those with blindness and low vision.

For more information, visit all-laundry.com/NaviLens to read how NaviLens technology is empowering those with blindness and low vision.

* American Academy of Ophthalmology

View additional multimedia and more ESG storytelling from Henkel on 3blmedia.com.

Contact Info:
Spokesperson: Henkel
Website: https://www.3blmedia.com/profiles/henkel
Email: info@3blmedia.com

SOURCE: Henkel



View the original press release on ACCESS Newswire

© 2025 ACCESS Newswire
Gewinner im Megamarkt
Biotechnologie ist eine der bedeutendsten Zukunftstechnologien unserer Zeit. Zahlreiche Biotechnologie- und Pharmakonzerne haben sich unter anderem dem Kampf gegen Tumorerkrankungen verschrieben. Der weltweite Markt für Krebsmedikamente verzeichnet ein stetiges Wachstum. Für das Jahr 2025 wird ein Umsatz von etwa 190,3 Milliarden Euro prognostiziert, mit einer erwarteten jährlichen Wachstumsrate von 6,42% bis 2029, was zu einem geschätzten Marktvolumen von 244,1 Milliarden Euro führen würde.

Wir haben 3 aussichtsreiche Biotechnologieaktien mit Schwerpunkt Erforschung und Entwicklung von Wirkstoffen gegen Tumorerkrankungen ausfindig gemacht, die in den kommenden Monaten und Jahren erhebliches Aufwärtspotenzial versprechen und Vervielfachungspotenzial besitzen.

Fordern Sie jetzt unseren neuen kostenlosen Spezialreport an und erfahren Sie, welche 3 Biotech-Aktien durchstarten und zu Ihrem Börsenerfolg in 2025 beitragen könnten!
Werbehinweise: Die Billigung des Basisprospekts durch die BaFin ist nicht als ihre Befürwortung der angebotenen Wertpapiere zu verstehen. Wir empfehlen Interessenten und potenziellen Anlegern den Basisprospekt und die Endgültigen Bedingungen zu lesen, bevor sie eine Anlageentscheidung treffen, um sich möglichst umfassend zu informieren, insbesondere über die potenziellen Risiken und Chancen des Wertpapiers. Sie sind im Begriff, ein Produkt zu erwerben, das nicht einfach ist und schwer zu verstehen sein kann.